Ga naar inhoud

Geen bijage openen rood kruis

lexwal

Aanbevolen berichten

Beste PC's, Recent windows 8 aangeschaft. De stand alone PC en laptap opnieuw geinstalleerd. Dit verliep perfect. Tevens overgegaan op outlook mail was wel even wennen. De oude email was outlook office; met name plakken in de mail is een groot gemis in outlook window 8. Kan iemand de advies geven op welke manier ik dit kan verhelpen. Alsvast bedankt Lex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je wat meer duidelijkheid brengen?

Als titel staat er geen bijlage openen rood kruis, Wat bedoel je daar mee?

Vroeger had je een Outlook versie van Microsoft office en nu gebruik je Outlook.com?

Wat bedoel juist met plakken in de mail is een groot gemis?

Van welk e-mailprogramma maak je exact gebruik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie alvast bedankt voor de snelle reactie. Ik gebruik de outlook die bij window 8 is

- - - Updated - - -

Clarkie alvast bedankt voor de snelle reactie. Ik gebruik de Outlook die bij window 8 is de zg Outlook.com. Met plakken bedoel ik dat je niet de functie Ctrl C en CTRl V kan gebruiken; maar als bijlage moet meenemen dus een tweetal handelingen meer. Het kruis verschijnt (zwart of rood) indien in een mail een bijlage is toegevoegd en deze niet kan openen. Ik hoop dat jij met deze aanvullende informatie is kan adviseren. Gr Lex

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.