Ga naar inhoud

Nieuwe grafische kaart nodig, maar welke?

Aanbevolen berichten

Hello,

Even een vraagje; de grafische kaart van onze pc is kapot. ( dit heb ik getest door hem in een andere pc te stoppen ). Nu zit er op dit moment een kaart in met artikelnummer 20037618 (van geforce ofzo). Wat is er nu een goede vervanger, ik kom nl. zelf niet wijs uit de verschillende artikelen die worden aangeboden. Op de pc worden geen games gespeeld, wel wat fotobewerking, maar voornamelijk wat films gekeken enz.

Heeft iemand een goede tip voor een leek als ik!

Thanks!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee geen echt merk. Hij is van de Aldi een medion MD8830. Is 5 jr oud, en liep als een zonnetje. Prima pc. Maar nu kom ik er niet meer in. De standaard pieptoon, gevolgd door 8 korte piepjes en dan de "interne" piepjes. Maar dan niks meer. Fan etc. blijft wel gewoon lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaan zeker goede vervangkaarten, maar om een goede te kiezen moeten we eerst nog wat meer informatie achterhalen over je PC zelf. :)

Kan je bijvoorbeeld eens kijken binnenin de PC welke voeding je hebt? (merk, eventueel modelnummer en wattage)

En ook niet onbelangrijk, hoeveel wil je eraan spenderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.