Ga naar inhoud

Scherm blijft zwart, moederbord aan, videokaart gecheckt

Tenaman

Aanbevolen berichten

Mijn windows 8 was niet 100% dus heb ik de pc hersteld waarbij windows automatisch opnieuw is geinstalleerd, dit ging 2x, bij 78% de eerste keer starte de pc opnieuw op. Daarna was de Pc herstel goed. De pc starte goed op. Er was automatisch een oude virusscanner gestart, deze verwijderd en direct hierna een nieuwe scanner erop. Hierna viel de pc uit. Paar keer bij opstarten het bericht gekregen dat er een opstartfout was in windows en dat ik, of een herstel moest uitvoeren of doorgaan. Beide gaven steeds hetzelfde resultaat, opstarten en dezelfde opties weer aangeven, herstel of doorgaan.

Hierna via de DVD schijf opgestart (windows 8 dvd) wat niet lukte. De pc starte op maar mijn scherm blijft zwart. Lampjes op het moederbord branden, ventalitoren werken maar geen beeld. Bios gereset, helpt ook niet. Video kaart eruit en beeldscherm aan moederbord ingang aangesloten. Nog steeds zwart.

Is het moederbord stuk? Of is er iets anders aan de hand.

Alvast bedankt voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dasie,

cpu was een amd3 4 quad, type weet ik zo niet. Moederbord, was asus ma.. Pro, nu een msi 940fx am3+, videokaart had ik uitgewisseld en cpu ook met de pc van mijn zoon. Geen beeld. 4x2gb aan bankjes. Morgen ontvang ik een cpu am3+, fx6300 6 cores. Ik laat je weten wat het resultaat zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.