Ga naar inhoud

Windows wordt onverwacht afgesloten


widem

Aanbevolen berichten

Na het uitvoeren als administrator krijg ik een foutmelding (zie jpg-bestand)post-40043-1417705354,6499_thumb.jpg Nadat de pc heropgestart is, krijg ik deze log : oek.exe Version 4.0.0.2 Updated 20-03-2013

Tool run by widem on vr 22/03/2013 at 10:25:22,91.

InstallShield* 6.1.7601 x64 WMI=failure

Running in: Normal Mode Internet Access Detected

Scripts are disabled or blocked by a security program, you cannot run zoek.exe

Disable security programs or enable scripting, and try again.

==== Reset WMI ======================

De volgende services zijn afhankelijk van de Windows Management Instrumentation-service.

Als u de Windows Management Instrumentation-service stopt, worden deze services eveneens gestopt.

Security Center

IP Helper

De Security Center-service wordt gestopt.

De Security Center-service is gestopt.

De IP Helper-service wordt gestopt.

De IP Helper-service is gestopt.

De Windows Management Instrumentation-service wordt gestopt.

Kan de Windows Management Instrumentation-service niet stoppen.

C:\Windows\system32\wbem\repository not renamed

C:\Windows\syswow64\wbem\repository renamed to repository.old

After Reboot

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Running in: Normal Mode Internet Access Detected

Scripts are disabled or blocked by a security program, you cannot run zoek.exe

Disable security programs or enable scripting, and try again.

Dit was de eerste instructie na het downloaden van zoek.exe

  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
    (hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Heb je dit wel uitgevoerd?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles uitgevoerd zoals gesuggereerd. Ik kan "zoek.exe" niet uitvoeren. Ik krijg geen scherm te zien om de keuzes aan te vinken. Ik krijg initieel enkel twee keer een schermpje met de foutmelding (zie jpg-bestand in een van mijn vorige berichten). Nadat ik twee keer OK geklikt heb, start de pc opnieuw op en krijg ik een waardeloos log-bestand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download OTL naar je bureaublad.

  • Dubbelklik op "OTL.exe" om de tool te starten.
  • Wanneer er een melding verschijnt van het gebruikersaccountbeheer klik dan op "Ja / Yes".
  • Vink bovenin OTL de optie "Scan all users" aan.
  • Klik nu op de knop "Run Scan" 511b6947e8e98-runscan.png.
  • Wanneer OTL gereed is zullen er twee log bestanden worden geopend (Deze worden tevens op dezelfde locatie opgeslagen als waar OTL is uitgevoerd).
  • Voeg beide bestanden nu als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.