Ga naar inhoud

nieuwe pc acer aspire MC 605 Capaciteiten en instaleren


romijo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik start hem op vanuit bureaublad, maar als ik op mijn vista een bericht aan jullie typ (en daar heb ik ie9) heeft hij het zelfde probleem, en het mooiste is nergens anders op geen enkele site en ook niet in publisher en word etc. is dit probleem aanwezig.

Dus enkel en alleen op jullie site heb ik dit probleem raar hè.

- - - Updated - - -

Dus ik denk dat we het zo maar moeten laten, denk je ook niet?

- - - Updated - - -

Dan kunnen we deze topic toch sluiten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu firefox geinstaleerd

en ja het lukt zoals je ziet

maar is toch vreemd dat dit probleem zich dan alleen op jullie site zich voordoet??

hadden meerdere mensen hier dan problemen mee?

maar goed het is opgelost

Kweezie Wabbit heel veel dank weer voor je hulp Bedankt!!!

heb ik nog een vraagje, ik heb een klein laptopje dat wilde ik vandaag bij mijn Moeder (heeft geen internet) gebruiken maar zie alleen beveiligde internet gebruikers van haar omgeving, mijn vraag is kan ik daar dan op een andere manier op internet??

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu firefox geinstaleerd

en ja het lukt zoals je ziet

maar is toch vreemd dat dit probleem zich dan alleen op jullie site zich voordoet??

hadden meerdere mensen hier dan problemen mee?

De "enter" fout bleek dus toch in de forum sofware te zitten :sad

Zie ook Voor de IE 10 gebruikers.

heb ik nog een vraagje, ik heb een klein laptopje dat wilde ik vandaag bij mijn Moeder (heeft geen internet) gebruiken maar zie alleen beveiligde internet gebruikers van haar omgeving, mijn vraag is kan ik daar dan op een andere manier op internet??
Meesurfen op het onbeveiligde netwerk van iemand anders zonder diens medeweten is strafbaar.

Zie ook Gebruik maken van andermans draadloos netwerk zonder instemming is strafbaar

De enige correcte oplossing is een eigen internet abonnement voor je moeder of een 3G usb stick voor mobiel internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus toch 'n foutje ;-) maakt niet uit gelukkig nu opgelost !!

Ja dat weet ik inderdaad je mag niet zonder toestemming op iemand anders draadloos netwerk was ik ook niet van plan was mijn vraag nu weer aan 't lezen en had hem er zo staan dat er dat wel op leek maar ik dacht ik kan misschien iets met die wifi of dergelijke maar had mijn vraag verkeerd geformuleerd

Oke dan ga ik eens kijken voor zo'n stick Bedankt.

Ik heb weer iets te vragen, als je windows 8 hebt staat daar al standaard flash player op geinstaleerd

kan ik in die mappen ergens daarvan de geschiedenis verwijderen?

zonder er verder problemen mee te krijgen.

of kan ik hem totaal verwijderen en opnieuw instaleren?

Heb n.l. probleem met software instalatie (licentie) komt omdat ik van een vriendin software erop heb gehad en er weer af

werkte niet, en nu zelf eigen software lukt niet meer. vandaar wil ik hem weer schoon hebben.

- - - Updated - - -

aangepast door romijo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal kan je flash player verwijderen en opnieuw installeren.

Welke software had je van je vriendin gekregen?

Hoe heb je die weer verwijderd?

Welke eigen software werkt niet meer na verwijdering van de software van je vrindien?

Best is om steeds het register op te ruimen na het verwijderen van software.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Probeer na de registeropruiming of je eigen software weer normaal werkt.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.