Ga naar inhoud

nieuwe pc acer aspire MC 605 Capaciteiten en instaleren


romijo

Aanbevolen berichten

Kweezie Wabbit sorry had niet gezien dat je een reactie had geplaatst, ik heb alleen op jullie site het enter probleem overigens nooit gehad maar op facebook, word, etc nergens dit probleem dus of dan Foxit reader een oplossing is zou ik moeten proberen dan, maar ik denk altijd dat adobe beter is ? en wat betreft internet ik snap je laatste berichtje niet met shields up ? hoor 't nog graag van je alvast bedankt weer voor de moeite vr.gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb Foxit Reader enkel vernoemd als alternatief voor Adobe Reader ingeval je Adobe Reader niet aan de praat zou krijgen.

Foxit Reader is geen oplossing voor het enter probleem.

De Shieds Up uit mijn vorig bericht is bedoeld als test voor de veiligheid van je internet verbinding.

Met Shieds Up kan je testen welke poorten er zichtbaar zijn vanop het internet. Zichtbare poorten kunnen door aanvallers (hackers) gebruikt worden om je systeem binnen te dringen.

Dit is echter geen bescherming tegen virussen omdat die op een andere manier binnen komen.

Voor het enter probleem heb ik geen pasklare oplossing maar heb je deze tip al geprobeerd?

Probeer anders eens of je een nieuwe alinea kan beginnen als je shiift + enter doet.
Wat is (was) het resultaat hiervan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

THE EQUIPMENT AT THE TARGET IP ADDRES DID NOT RESPOND TO OUR UPnP PROBES!

(That's good news!) Volgens mij is 't goed maar dit is de router is dat dan voldoende? want ik kan wel wat engels maar zo'n lange teksten ....voorheen had ik altijd zichtbaar alle internet verbindingen uit mijn buurt/straat en daar zag ik mezelf ook staan dat is nu niet meer, dit internet is al in de winkel aangemaakt, tja natuurlijk niet de mijne maar ik sluit hem thuis aan en hup hoef niets meer te doen is dat dan goed? tja de tekst hier is weer trubbelig ik kan er niets aan doen ik heb al geprobeerd shift en enter maar werkt ook niet. ik denk dat ik foxit reader wel moet gaan gebruiken i.p.v. adobe want heb er steeds problemen mee. ik hoor 't nog wel of dit nu voldoende is voor een veilig netwerk zou wel graag weten waarom en hoe alvast bedankt weer groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

THE EQUIPMENT AT THE TARGET IP ADDRES DID NOT RESPOND TO OUR UPnP PROBES!(That's good news!
Dit slaat inderdaad op de router en wil zeggen dat je router goed is ingesteld om detectie vanaf het indernet tegen te houden.

Je hebt dan ook nog de beveiliging van je draadloze netwerk die moet verhinderen dat iemand zich op jouw netwerk aansluit zonder jouw medeweten of goedkeuring.

Die beveiliging moet je ook in de router instellen bij de WLAN instellingen.

Hoe je hiervoor te werk gaat, kan je normaal terugvinden in de handleiding van de router.

Als je geen handleiding hebt, geef dan het merk, type en modelnummer van de router op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bedankt alvast weer, de router staat beneden bij de tv, ik heb geen handleiding en kan nu mijn partner niet storen want er zijn vanavond weer 2 voetbal wedstrijden en o wee o jee mag niet bij de tv nu gaan rommelen en hij staat er juist achter dus doe ik dit morgen even ach ieder zijn ding toch hij 't voetbal, en ik mijn pc groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb geen handleiding, maar wel alles van de router nu opgeschreven het is een Wireless-G 2,4 GHZ broadbandrouter with 4 port switch model WRT54GL dan heb ik nog een aantal code's maar die zal ik hier maar niet typen als je nog meer nodig hebt hoor ik het wel gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat probleem van de enter toets is te wijten aan Internet Explorer 10. Andere leden met IE 10 hebben hetzelfde ondervonden.

De enige oplossing is een andere browser gebruiken; ofwel teruggaan naar IE 9 ofwel een alternatieve browser (firefox, opera of Chrome) installeren.

Teruggaan naar IE 9 .

Ga naar Start - Configuratiescherm - Programma's - Programma's en onderdelen en klik aan de linkerkant op Geïnstalleerde updates weergeven.

Selecteer de update voor internet explorer 10 en klik vervolgens op Installatie ongedaan maken.

Indien gevraagd, bevestig je de verwijdering.

Na het verwijderen, zou je normaal terug internet explorer 9 moeten hebben.

Je moet nu wel nog het volgende doen om te vermijden dat je met de volgende windows update opnieuw met IE 10 wordt opgezadeld en het probleem terugkeert.

Ga naar configuratiescherm - windows update.

Laat zoeken naar nieuwe updates.

Bekijk de aangeboden updates en als IE 10 er weer bij staat, klik dan met rechts op de IE 10 update en kies dan voor update verbergen.

De update naar IE 10 zal dan niet meer aangeboden worden.

Indien nodig, kan je internet explorer 9 hier downloaden.

Kies bij de gewenste taal eerst de juiste windows versie en klik dan op de knop downloaden.

Alternatieve browsers kan je gewoon dowloaden en installeren. Je hoeft er maar 1 te nemen.

Firefox

Opera

Chrome

----------------------------------------------------------------

De handleiding staat normaal toch op de cd die bij de router zat?

Als je de cd niet (meer) kan vinden, kan je de Gebruiksaanwijzing (in het Engels) hier downloaden.

De instellingen om je wifi netwerk te beveiligen staan vanaf blz 10.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je uitleg volgens mij zal internet wel veilig ingesteld staan. en ie9 i.p.v. ie10 lukt niet er staat geen windows 8 bij 't kiezen van 64bt dus zal eens kijken of ik een andere kan nemen bedankt voor alle hulp en nog een fijn weekend vr.gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.