Ga naar inhoud

verwijderen van 22.find.com

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb een vinkje gezet en internet opnieuw opgestart. Ik krijg nu de melding niet meer bedankt!

Echter kan ik nog steeds niet vanaf de laptop waar de problemen mee zijn op jullie forum komen.

Ik kan wel inloggen, maar wanneer ik het logje van combofix erin wil plakken dan lukt dit nog steeds niet.

Hoe kan dit? Ik kan dus niet meer reageren - een bericht sturen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nazicht van je status levert geen aanduiding op dat je niet zou kunnen posten in een bericht. Kan je - nà het inloggen via die laptop - wel een gewoon bericht inbrengen ? Een tekst die je gewoon intypt in een blanco bericht ? Of is het enkel de optie knippen/plakken in een bericht die niet lukt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nogmaals geprobeerd. Laptop opnieuw opgestart, inloggen en een bericht proberen te posten maar helaas.

Ik kan wel een bericht inbrengen, en ik kan ook het logje plakken en knippen, dus dat werkt wel, maar wanneer ik op snel reageren druk dan krijg ik de volgende melding :

De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht. Je hebt geen toelating om deze actie uit te voeren.

Vernieuw de pagina en log je eerst in voor je opnieuw probeert. ( dit heb ik al een paar keer gedaan.. )

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.