Ga naar inhoud

Logitech geluid werkt niet meer

wezzelwie

Aanbevolen berichten

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zoals dus door clarkie in #7 vermeld:De luidsprekers als standaard zetten is inderdaad de oplossing, maar als ze in het venster geluid op het tabblad afspelen niet geselecteerd kunnen worden omdat er staat " niet aangesloten" zal dat niet lukken vrees ik." Kan ik dus deze niet selecteren doordat volgens de pc deze niet aangesloten zijn terwijl ze wel insteken...???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn je boxen

l.jpg

Het ronde ding moet je jouw boxen aansluiten en fungeert ook als volumeregelaar.

In je openingstopic lees ik dit.

ik aan andere pc aangesloten en oef, boxen zelf werken nog wel.

Heb je alleen de boxen aangesloten of gans die apparatuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het volledige hoor dus werkt nog perfect enkel op huidige pc totaal niet meer zonder rede te vinden zelfs updates verwijderen, terug installeren, drivers eraf en terug erop enzovoort maar ook hoofdtelefoon doet het niet maar toch geeft pc wel aansluitingen weer die op pc bestaan... dus ga ik ervanuit dat die ook nog werken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens naar configuratiescherm > Apparaatbeheer.

Klik op het pijltje bij Besturing voor geluid , video en spelletjes om open te vouwen

Zie je daar een geel driehoekje of geel rondje met uitroepteken?

Vouw ook overige apparaten eens open. Zie je daar een geel driehoekje of geel rondje met uitroepteken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.