Ga naar inhoud

Internet explorer probleem

Aanbevolen berichten

Goede morgen allemaal,

Even nieuw op het forum. Ik kreeg deze site door via een collega.

Ik heb zelf een website gemaakt m.b.v. Novosite. Ik heb daar een flash header op geupload. Nou kan ik op mijn website die flash header via elke willekeurige browser zien (firefox, google chrome, safari, opera etc) BEHALVE via internet explorer. Weet iemand hoe dit kan en hoe dit op te lossen is?

Als ik de helpdesk van Novosite benader met deze vraag krijg ik alleen als antwoord dat dit een zelf doen website builder is en als ik wil dat ze me helpen moet ik €120,00 betalen en ieder uur die ze er langer voor nodig hebben kost me €50,00 p/u. Belacvhelijk!

Gaarne wat hulp/feedback.

Groetjes,

Mirel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg deze site door via een collega.
Toffe collega :-)

Kan je de link naar je site eens plaatsen?

Welke versie van internet explorer gebruik je?

Staat de flash add-on wel ingeschakeld in je internet explorer?

Open internet explorer en druk op de alt toets en dan op de T

Kies dan voor add-ons beheren.

Normaal worden nu de add-ons voor werkbalken en uitbreidingen getoond. Als dit niet zo is, klik ban aan de linkerkant op werkbalken en uitbreidingen.

Kijk nu of het shockwave flash object in de lijst staat en de status op ingeschakeld staat.

Als dit niet in de lijst staat, kijk dan in de linkerkolom onderaan en kies bij tonen voor alle add-ons.

Kijk nu of het shockwave flash object in de lijst staat en de status op ingeschakeld staat.

Selecteer de add-on en dan kan je met de knoppen rechts onderaan de status wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wooooooooooow hey wacht eff. Kijk ik kan een hoop met internet en websites enzo, maar ik ben geen expert. Ik kom er niet uit hoe ik kan zien of mijn flash op internet explorer aan staat en ik weet ook niet welke versie ik heb. Het enige wat ik weet is dat mijn ouders het ook niet kunnen zien noch een vriendin.

De site waar het om gaat is Britse kort en langhaar cattery - Cattery Solens barn

- - - Updated - - -

shockwave flash object staat ingeschakeld (gevonden!!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, met FF geen probleem maar met IE geen hoofding.

Dat heeft waarschijnlijk te maken met de manier waarop de browser omgaat met onbekende of onjuiste tags in de broncode.

Onderstaande code is een extract van de broncode van de wabpagina.

<tr><[color=#ff0000]td height="20"[/color] bgcolor="#FFFFFF" class="td3">

<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" width="990"[b] [color=#ff0000]height=""[/color] [/b]codebase="http://active.macromedia.com/flash6/cabs/swflash.cab#version=6.0.0.0">   
<param name="movie" value="http://novosite.nl/editor/assets/solensbarn/catterygif2013.gif" />   
<param name="play" value="true" />   
<param name="loop" value="true" /> 
<param name="WMode" value="Opaque" />   
<param name="quality" value="high" />   
<param name="bgcolor" value="" />   
<param name="align" value="" />   <embed src="http://novosite.nl/editor/assets/solensbarn/catterygif2013.gif" width="990" height="" play="true" loop="true" wmode="Opaque" quality="high" bgcolor="" align="" pluginspage="http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash">   </object>

Ik zie dat je een flash object aanmaakt om een gif afbeelding te tonen.

Daarbij komt dat de hoogte van het flash object niet is opgegeven.

Het flash object wordt geplaatst in een tabelrij van 20 hoog maar de afbeelding catterygif2013.gif heeft een hoogte van 230.

Je kan om te beginnen 2 dingen proberen.

Vergroot de hoogte van de tabelrij naar 230 (dit is de hoogte van de afbeelding catterygif2013.gif)

Als dit niets oplevert, probeer dan het volgende

Stel bij het definiëren van het flash object wel de hoogte in op 230

Als dit nog geen resultaat geeft, kan je nog dit proberen.

Stel de hoogte van de tabelrij in op 230

Vervang het flash object door de gif afbeelding door gebruik van de [image] tag.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.