Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,een vriend heeft me dit programma aangeraden.Alvorens ik het zou downloaden en gebruiken wil ik toch wel jullie mening eens hierover.

Alvast bedankt en groetjes,jopke

Advanced System Care

aangepast door kape
link verwijderd
Geplaatst:
Hallo,een vriend heeft me dit programma aangeraden.Alvorens ik het zou downloaden en gebruiken wil ik toch wel jullie mening eens hierover.

Alvast bedankt en groetjes,jopke

Om kort te zijn: dit programma zorgt vaak voor méér problemen dan het er oplost. En de downloadsite waar naar verwezen wordt, installeert - samen met dit programma - nog meer "beestjes" op je PC dan je wil hebben. Ga dan ook de link in je bericht verwijderen, zodat andere forumgebruikers van deze "foute" download geen gebruik kunnen maken.

Heb je problemen op je PC ? Zo ja, omschrijf ze dan even ... dan kunnen we misschien alternatieve en betrouwbare oplossingen aanbieden. De oplossing van je vriend is dit zeker niet :dong:

Geplaatst:

Hallo Kape,bedankt voor uw antwoord.Ik heb helemaal geen problemen met de pc,maar wou gewoon maar eens weten wat jullie hier van dachten omdat ik hier al dikwijls heb gelezen over zulke programma's die meer kwaad dan goed doen.Dit is nog maar eens het bewijs dat mensen toch nog gemakkelijk iets laten aansmeren want mijn vriend zei dat dit zo fantastisch is ik en zeker zou moeten gebruiken (hij is maar een gewoon gebruiker zoals ik en geen computerdeskundige zoals jullie)

Geplaatst:

Dan heb je er goed aan gedaan om even te informeren: bespaart je geld én problemen :D

Zo kunnen we dit topic als "opgelost" markeren? Veel computerplezier verder !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.