Ga naar inhoud

Internet tijdelijk uit

Aanbevolen berichten

Beste helpforum-leden,

Mijn vader was wat aan het knoeien met de instellingen van ons draadloos internet.

Resultaat: elke dag van 22:35h tot 07:00h is er geen draadloos internet meer. ( Er staat wel dat je verbinding hebt, maar wanneer je op de browser probeert te surfen lukt dit niet. )

Ik heb dus al wat zitten rondkijken in 192.168.1.1 maar vind het probleem niet. Resetten is een oplossing maar ik zou het liever zo opgelost krijgen.

Iemand suggesties?

Alvast bedankt.

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo tomtom....,

heeft jouw vader misschien geen wachtwoord ingesteld zodoende dat je op de bbox geen wijzigingen kunt aanbrengen?:hmmmm:

Vriendelijke groeten.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou natuurlijk ook kunnen dat hij dit expres heeft gedaan omdat hij niet wil dat we zo laat op internet kunnen en dan is het waarschijnlijk op een andere manier gedaan.

Dat is ook een mogelijkheid en daarom zou ik voorstellen dat je hierover eens met je vader praat.

Laat ons dan maar weten of hij het inderdaad met die bedoeling heeft gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook een mogelijkheid en daarom zou ik voorstellen dat je hierover eens met je vader praat.

Laat ons dan maar weten of hij het inderdaad met die bedoeling heeft gedaan.

Ja, maar hij wil er niets over zeggen jammer genoeg :P

Dus iemand suggesties? Waar kan je zoiets nog instellen?

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.