Ga naar inhoud

Internet tijdelijk uit

Aanbevolen berichten

Maar heeft hij het met opzet gedaan of niet?

Ja, hij heeft het expres gedaan voor in de week. Maar het probleem is dat het ook in het weekend is en dan hoeft het niet af te gaan om half elf. Dus ik wil nu graag weten hoe ik het in het weekend kan afzetten, want ook mijn moeder wil internet in het weekend.

Dus ik had graag alle mogelijkheden, zijn er nog andere websites of toegang tot modem ergens? Ik weet het niet en het is irritant :/

Graag iemand die kan helpen?

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je vader het met opzet heeft gedaan (om de gekende reden), zal je het met hem moeten uitvechten vrees ik.

Dan gaan wij je hier niet helpen om tegen de wil van je vader in te gaan en de opgelegde beperkingen te omzeilen.

Sorry maar helaas.

Lol? Het mag van mijn moeder, mijn vader zit in Monaco voor het werk. We kunnen er geen 2 weken op wachten en aan de telefoon kan hij niets zeggen. Het zou dus handig zijn moest iemand me de info kunnen geven. Moest het niet toegestaan zijn had hij er wel een paswoord op gezet.. ;)

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het team heeft beslist dat we gaan proberen je te helpen.

Ik heb zelf een scarletbox (dat is een BBox variant) en daar kan ik enkel dit vinden om beperkingen in te stellen.

Misschien bij de advanced settings - firewall - access control eens kijken of daar iets is ingesteld.
Maar daar is blijkbaar niets ingesteld.

Ik zal alle opties nog een goed bekijken maar dat zal dan iets voor vanavond zijn want ik ben nu niet thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het team heeft beslist dat we gaan proberen je te helpen.

Ik heb zelf een scarletbox (dat is een BBox variant) en daar kan ik enkel dit vinden om beperkingen in te stellen.

Maar daar is blijkbaar niets ingesteld.

Ik zal alle opties nog een goed bekijken maar dat zal dan iets voor vanavond zijn want ik ben nu niet thuis.

ok bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.