Ga naar inhoud

Spam omzeilen

Jive1

Aanbevolen berichten

@ Jive1,

Ik kan u wel volgen, iEscape ( born to be free ) maar je helpt mij niet vooruit.

:top: ik probeer je vanaf het begin uit te leggen dat de ontvanger het probleem kan /zou moeten oplossen.

Ik zoek mogelijkheden om te voorkomen dat sommigen zelfs niet eens mijn nieuwsbrief tot bij hun postbus krijgen, omdat, zoals je al zei, misschien mijn provider mijn nieuwsbrief al ongegrond onderschept, op verdenking van SPAM maar in feite weet hij het niet.

Dat heb ik niet gezegd, het zijn mijn woorden niet.

Ik ga vanuit dat de ontvanger het probleem kan / zou moeten oplossen.

Mijn vraag blijft dus voorlopig of er iets mogelijk is om in de formulering van mijn html-teksten in te bouwen zodat mijn provider al zeker niet mijn nieuwsbrief gaat tegenhouden, maar ook dat die mensen die onze nieuwsbrief nooit geweigerd hebben, die tenminste kunnen ontvangen.

Dat sommige wel en sommige niet het nieuwsbrief [gewenst] ontvangt, neem ik aan dat het foutje niet bij jou ligt xD

Hoogstwaarschijnlijk ligt dat bij de ontvanger, ik bedoel dat ze de instellingen van hun e-mailclient wellicht wat zou moeten aanpassen.

Een bericht ontvangen in html of platte tekst bijvoorbeeld.

Nog iets anders:

In Outlook 2010 is het ook nog mogelijk om via Regels in te stellen, zodat het nieuwsbrief in Postvak IN terecht komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, bedankt!

Ik denk dat ik niet aan een degelijke oplossing kom.

Immers, ik kan onmogelijk iedereen gaan verwittigen dat hij/zij die en die aanpassingen in zijn instellingen moet gaan doen, de mesten kennen daar niets of zeer weinig van. En bovendien, wat zouden zij zelf doen, als ik ze niet eens zelf kan bereikenomdat mijn nieuwsbrief als SPAM zou tegengehouden worden. Crazy!

Ik wil natuurlijk ook nog andere, nieuwe mensen kunnen bereiken, en neem dan telkens ook een nieuw adres op in mijn lijst als ik nieuwe adressen vind van mensen die misschien kunnen geïnteresseerd zijn, en als zij de brief niet meer wensen, dan schrap ik ze terug van mijn lijst.

In feite heeft dat allemaal ook helemaal niets met SPAM te maken. Het is gewoon dat we allemaal 'born to be free' zijn, en als we iets te vertellen hebben dan proberen we dat zo breed mogelijk te vertellen. Ik zou evengoed briefjes in alle mensen hun brievenbussen kunnen gaan steken, daar heet dat niet SPAM, en iedereen kan briefjes in iemands brievenbus gaan steken, maar hier noemt men dat SPAM omdat het tegen de privacy zou zijn.

Ach nee, natuurlijk! Ik zoek alleen wegen die gemakkelijk zijn om 'mensen', veel mensen te bereiken, leden, maar eigenlijk nog liever niet-leden, omdat zij nog lid kunnen worden en naar onze activiteiten kunnen komen kijken, als ze dat willen. Als ze niet willen, en ze zeggen me dat, dan stuur ik hun niets meer.

Daarom dus zoek ik alle middeltjes om ze toch maar via email te kunnen bereiken, da's gemakkelijker en goedkoper dan briefjes gaan ronddragen.

Toch bedankt voor jullie pogingen om mij uitleg te geven.

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.