Ga naar inhoud

Opstart problemen

Fernaa

Aanbevolen berichten

Ik ben Ferdi en nieuw bij helpforum,dag allemaal, het opstartproblemen is al enkele weken de gang met de laptop

van mijn vrouw,het is een hp touhsmart tx2 1025 ex, wat doet hij nog na start, dus start en na 2 sec hoor je dat

de dvd 2x ratelt, en dan niets meer dus alles blijft zwart,als ik nu verder kijk ,zie ik lampje aan capslock

1 sec aan en 4 sec uit,het lampje spanning brand ook,netwerk brand ook,en de coolingfan draait ook .nog meldingswaard, gisteren kreeg ik hem aan de praat,ik heb al geprobeerd met allerlei toetsen combinatie,om

in de bios te geraken en gisteren werkte het eenmalig,de laptop heeft vele uren gedraaid ,zonder problemen,dus

stilgelegt en daarna willen starten en terug zo als hierboven gemeld,ik dank indien u mij kan helpen,groet fedi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen enkel piepgeluid is een slecht teken.

Dit kan betekenen dat de voeding stuk is en dat het moederbord geen stroom meer krijgt of dat het moederbord zelf stuk is.

Voor beide gevallen zal je een technieker moeten aanspreken om het uit te testen en evntueel te vervangen.

Best eerst een bestek vragen voor de herstelling want een een moederbord vervangen kan een kostelijke zaak zijn.

Misschien is een herstelling bijna zo duur als een nieuwe laptop maar dat is een overweging die je zelf moet maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.