Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

Deze wil ook met jullie delen...deze man heb ik persoonlijk gekend was supporter van mij en maat in Anderlecht waar we tafelvoetbal speelde(kickeren)84/85.De oprichter, drummer en leadzanger van Wallace Collection, Freddy Nieuland, overleed op 10 januari 2008 op 63-jarige leeftijd aan de gevolgen van een slepende ziekte.Veel gebabbeld met hem..zat toen al totaal financieel aan de grond...geld kwam niet hun kant op!!!maar naar....

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

idd grapje lach graag zenne...en het beste soort zijn we ook ..zegde ook ons ouders zeker lol

ja heb dit gedaan op één uur..normaal had het beter geweest...pc crachte geen backup en maar één schijf....rap install van Xp toen nog...en werk maken dag later examen hahah

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

Ja Hensyr das wat anders als mijn eindwerk!weet niet wat ik zie...zou begod niet weten hoe zo iets doen!knap werk:top:

Geplaatst:

Dit is het programma Magix Music Maker Soundtrack Edition 2013, dit zit boordevol muziek loops en drum loops (kleine stukjes muziek) zoals violen, gitaren en een hele rits muziekinstrumenten.

De kunst hierin is de juiste muziekstukjes te zoeken en ze in de organisator te plakken en zo liedjes te maken.

Niet eenvoudig, maar eens je het een beetje kent kan je er aardig mooie stukjes muziek mee maken.

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

Ja is met alles zo...weet nog als ik multimedia volgde toverde leraar ook iets van piano of ...weet niet meer...waar we ook muziek konden maken...was niet men ding!audacity wel kun je redelijk wat mee!niet gelijk je prog natuurlijk!

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

Ben er nog eens lol...wat gitaristen gevonden...van Joe Bonamassa heb ik heel veel super gast!

mvg

- - - Updated - - -

En dit dan...ja is weer voor...maar voel me weer 16 he Kwezie...:P

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

Nog eentje waar ik kippevel van krijg..vind de sound super!!!en tot de volgende ...

Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.