Ga naar inhoud

Nieuwe onderdelen in mijn pc

zerman

Aanbevolen berichten

Goedendag allemaal,

van de week heb ik een SSD schijf gekocht (vector sata3 128Gb). Echter wordt deze schijf niet herkent in mijn BIOS.

Ik wil dus graag een nieuwe videokaart, daarbij gelijk een betere processor, extra videokaart (sterke) en extra RAM geheugen (ik denk zelf aan 8GB met ondersteuning van 16GB ram. Wellicht dat ik ook mijn oude RAM sticks nog kan gebruiken (2x1GB))?

Ik dacht zelf aan de intel i5 3570k processor. Moederbord geen flauw idee, als hier maar een sata3 6gb poort aan zit. Een HDMI aansluiting en een paar USB 3.0 poorten.

Met deze poorten op het moederbord wil ik graag een extra videokaart aanschaffen en mijn oude videokaart ook aansluiten (dan werkt mijn pc grafisch sneller??)

Het lijkt me fijn dat de videokaart games van dit moment kan draaien, bij reacties wil ik graag horen of ik de games dan normaal, high of ultra high kan laten draaien.

Het liefst houd ik nog mijn eigen kast, laat ik zeggen dat ik op dit moment een gewone family pc heb van 5 jaar geleden...

Ik heb er ongeveer 500 euro voor over...Andere tips zijn hartelijk welkom en hoor ik graag. Ohja als laatste wil ik windows 8 op mijn pc installeren, dus het liefst moet de hardware dit ondersteunen

Dit zit er op het moment in mijn pc (SSd schijf niet aangesloten want wordt niet in BIOS herkent, kan ook niet de pci veranderen, staat op sata en kan alleen kiezen uit sata of raid.

Processor

Intel Core 2 Duo E4400 @ 2.00GHz

Conroe 65nm Technologie

RAM

2,00 GB Single-Kanaal DDR2 @ 266MHz (4-4-4-12)

Moederbord

ASUSTeK Computer INC. P5VD2-MX SE (CPU 1)

Grafisch

L192WS (1440x900@60Hz)

128MBGeForce 7300 LE (ASUStek Computer Inc)

Harde schijven

233GB SAMSUNG SP2504C ATA Device (SATA)

Optische schijven

TSSTcorp CD/DVDW SH-S182D ATA Device

Geluid

Realtek High Definition Audio

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.