Ga naar inhoud

Functie NIET goed in opstarten WINDOWS 7!

jackasslypo

Aanbevolen berichten

hai,

ik heb pas geleden voor mijn vriendin haar windows opnieuw willen installeren,

maar tijdens de instal. is dus de stroom uitgevallen van haar computer.

dus installatie mislukt en dergelijke, nu had ik haar harde schijf in mijn computer gedaan als 2de schijf om vanuit

mijn besturingssysteem op haar harde schijf windows 7 opnieuw te zetten, maar daarbij heeft mijn computer er een stukje dus op mijn besturingssysteem geinstalleerd.

dit is opzich niet zo een groot probleem want heb zelf ook windows 7, dus sommige 'bestandjes' zitten niet in de weg.

maar bij het opstarten krijg ik dus de keus welk besturingssysteem ik wil gebruiken (2x keus uit windows 7, die van me vriendin haar schijf, en mijn eigen).

dit wil ik dus ABSOLUUT NIET, want uit ervaring met een andere computer gaat hij dus dan op zn knieën, ook omdat haar schijf dus niet eens meer in mijn computer zit (ofwel een optie die opzich niet eens beschikbaar is).

nou is mijn vraag aan jullie, hoe kan ik die 2de windows 7 keuze verwijderen en hem weer gewoon standaard mijn windows 7 laten opstarten zonder die vraag,

hoop dat jullie het weten, zou erg fijn zijn, en bvd !

groeten

alexander

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het de bedoeling dat je op de schijf W7 installeert en dan terug in de PC van je vriendin gaat plaatsen? :hmmmm:

Dan zit je helaas met het probleem dat de hardware niet hetzelfde is en daardoor Windows niet gaat werken!

Je kan de tweede schijf formateren via schijfbeheer en dan verwijderen uit jouw PC .

Plaats de schijf dan terug in de PC van je vriendin en voer de W7 installatie uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal het laten weten als het lukt! ga het nu proberen

gr

alex

- - - Updated - - -

GELUKT HARSTIKKE BEDANKT!!!

- - - Updated - - -

maar ik heb dus ook het probleem nu dat mijn service pack 1 windows 7 niet wil installeren met de foutcode: 0x800f0900,

weet u hier misschien de oplossing op?

alvast bedankt

alexander

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.