Ga naar inhoud

HDMI-mini verloopstekker past niet meer

De Hulk

Aanbevolen berichten

Op de videokaart zitten twee aansluitingen voor een monitor. Dit zijn DVI-i Dual link en één gaat over in een sub-kabel van de KVM-switch en de ander in een HDMI kabel. Dit werkt goed en beide monitoren werken goed.

Nu zit er naast deze twee nog een mini-hdmi. Ik heb een verloopstuk van mini naar normaal maar het past niet meer in de opening die nog resteert sinds de plaatsing van de tweede poort.

Ik heb al iets van de zijkant van de verloopstekker afgehaald maar het lukt niet. Weet iemand een oplossing?

aangepast door De Hulk
Link naar reactie
Delen op andere sites

The administrator has specified that you can only edit messages for 3 minutes after you have posted. This limit has expired, so you must contact the administrator to make alterations on your message.

Erg vervelend constant dat soort berichten als je aan de berichten werkt. Zo kan ik niet werken. Ik ben bezig met uitleg en dan verschijnt dit rottige bericht weer. Weer gaat mijn tekst verloren. Blijkbaar zijn er veel mensen die niets anders te doen hebben en de mensen zo bezig proberen te houden. Dan zoek het maar uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

The administrator has specified that you can only edit messages for 3 minutes after you have posted. This limit has expired, so you must contact the administrator to make alterations on your message.

Erg vervelend constant dat soort berichten als je aan de berichten werkt. Zo kan ik niet werken. Ik ben bezig met uitleg en dan verschijnt dit rottige bericht weer. Weer gaat mijn tekst verloren. Blijkbaar zijn er veel mensen die niets anders te doen hebben en de mensen zo bezig proberen te houden. Dan zoek het maar uit.

Dit is voornamelijk gedaan om de posters te sensibiliseren hun bericht goed te lezen en te overdenken voor ze het plaatsen.

Stel: jij plaatst een bericht en ik post een reactie.

Nadien ga jij jouw bericht wijzigen met als gevolg dat mijn post misschien nergens meer op slaat en bij de volgende lezers voor verwarring zorgt.

Als je iets wil toevoegen of aanpassen aan een bericht dat je net hebt geplaatst, mag je dat gewoon doen in een nieuwe reactie.

Als je nog binnen de grens van 3 minuten zit, zal het nieuwe bericht automatisch onderaan het vorige worden toegevoegd met de vermelding --- update --- , anders wordt het gewoon een nieuw bericht.

Met deze werkwijze behouden wij de volledige geschiedenis van een topic voor latere lezers.

Als je klachten of vragen hebt over de werking van PC Helpforum, kan je daarmee altijd terecht in de rubriek Forum feedback

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is voornamelijk gedaan om de posters te sensibiliseren hun bericht goed te lezen en te overdenken voor ze het plaatsen.

Dat is volledig in tegenspraak met de praktijk. Kijk ik type een bericht en doe dat altijd zo zorgvuldig mogelijk. Helaas is het al vaak voorgekomen dat er iets mis gaat en mijn editor is dan weg en ook mijn tekst. Daarom plaats ik mijn bericht na de zorgvuldigheid zo snel mogelijk. Echter op de site zie ik toch nog fouten of wil aanvullingen/uitleg doen en edit het bericht. Nu heb ik i.v.m. de zorgvuldigheid daar wat meer tijd voor nodig dan een gemiddeld iemand en dan komt het bericht en weg is al je moeite en tekst.

Overigens is de stekker 10,00 euro naar de *****n. En de NVIDIA blijkt niet meer dan twee (GPU) beeldschermen aan te kunnen.

Dus die Mini-HDMI zit er voor mij voor joker op, want ik kan niet de grote tv gebruiken.

- - - Updated - - -

Bedankt Clarke, die kabel had dan aan de grote kant female moeten zijn, maar had ook niet gepast. Waarschijnlijk is de videokaart te ver naar links geplaatst en daardoor is er onvoldoende ruimte naast de twee grote DVI-I Dual Link aansluitingen. Nu heb ik de ommanteling van de verloopstekker gehaald en dan past die er in. Ik dacht, mooi het is gelukt, maar nu geeft NVDIA GTX 460 aan, er kunnen maar twee beeldschermen tegelijkertijd (GPU) werken. Dat schiet mooi op.

aangepast door De Hulk
Link naar reactie
Delen op andere sites

@De Hulk

Hoi,

Dat is volledig in tegenspraak met de praktijk. Kijk ik type een bericht en doe dat altijd zo zorgvuldig mogelijk. Helaas is het al vaak voorgekomen dat er iets mis gaat en mijn editor is dan weg en ook mijn tekst. Daarom plaats ik mijn bericht na de zorgvuldigheid zo snel mogelijk. Echter op de site zie ik toch nog fouten of wil aanvullingen/uitleg doen en edit het bericht. Nu heb ik i.v.m. de zorgvuldigheid daar wat meer tijd voor nodig dan een gemiddeld iemand en dan komt het bericht en weg is al je moeite en tekst.

Dat is dan weer in tegenspraak met wat we hier over het algemeen op het forum gewaar worden. Tot nog toe hebben we bijzonder weinig gebruikers gezien die kampen met problemen met de editor. Uiteraard moet iemand de eerste zijn en mocht je -zoals Kweezie Wabbit al aanhaalde- problemen ondervinden met de editor of forumsoftware kan je steeds terecht in het feedback forum. Wil je zeker zijn van je stuk kan je eerst je reactie opmaken in een kladblokbestand en vervolgens kopieren in de editor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.