Ga naar inhoud

mijn pc heeft "lags" (vooral muis)

nio56

Aanbevolen berichten

dus ik heb een windows 7 op mijn desktop. specs :

amd fx 8-core

nvidia gtx 660

(als er nog een spec is dat je nodig hebt vraag even)

dus als ik bvb : mijn browser open begint mijn muis(pointer op mijn scherm) enige soort van lag te vertonen en als er op youtube een liedje aan het afspelen is komt er ook even een storing in . dit is echter nog niet het ergste

, als ik probeer games te spelen heeft mijn muis het het ergste want als ik probeer rond te kijken heb ik ook lag.iemand die weet hoe ik dit kan oplossen.

als er nog vragen zijn stel gerust.

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

amd fx 8-core

nvidia gtx 660

dus als ik bvb : mijn browser open begint mijn muis(pointer op mijn scherm) enige soort van lag te vertonen en als er op youtube een liedje aan het afspelen is komt er ook even een storing in . dit is echter nog niet het ergste

, als ik probeer games te spelen heeft mijn muis het het ergste want als ik probeer rond te kijken heb ik ook lag.iemand die weet hoe ik dit kan oplossen.

als er nog vragen zijn stel gerust.

alvast bedankt

oh ja als ik windows 8 installeerde had ik geen problemen met laggs en die laggs zijn pas een week geleden of zo begonnen dus daarvoor had ik er geen last van .(ik heb geen systeemherstel ingeschakeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

amd fx 8-core

nvidia gtx 660

oh ja als ik windows 8 installeerde had ik geen problemen met laggs en die laggs zijn pas een week geleden of zo begonnen dus daarvoor had ik er geen last van .(ik heb geen systeemherstel ingeschakeld.

Welke windows staat er nu eigenlijk op de pc met het muisprobleem?

Kan je de specs van de muis eens opgeven (merk, model, ...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.