Ga naar inhoud

Externe netwerkkaart

Aanbevolen berichten

Ik zit met de vraag of een externe netwerkkaart verbinding kan verbeteren via PCI-E?

Mijn mobo is een Asus P5K.

HEb deze onboard: 2 x PCI-E x16 (blauw @ x16-modus, zwart @ x4 of x1 modus) ondersteunt CrossFire Technologie, op de blauwe steekt mijn graka, kan ik dan eventueel op de zwarte een netwerkkaart prikken?

Volgens de 3de technieker die vandaag is langsgeweest, van Telenet, een netwerktechnicus, ligt mijn lage snelheid aan het mobo.

Gaf raad om eventueel drivers of andere firmware te installeren, of netwerkkaart.

Ik haal zo om en bij de 20Mbps momenteel, wat weinig is.

Heb eens rondegekeken op Alternate, zou deze bvb een goede optie zijn:Intel® EXPI9301CT

Hoor het graag wat kan en niet kan, en of het verbetering zal brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de 3de technieker die vandaag is langsgeweest, van Telenet, een netwerktechnicus, ligt mijn lage snelheid aan het mobo.
Als dat klopt, zal je het niet oplossen met een andere netwerkkaart of een USB-netwerkadapter.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.