Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Het moet mogelijk zijn om items naar de prullenbak te slepen

Ter aanv

Hangt er ook een beetje vanaf welke items je wil verwijderen/wissen???

Je vindt het inderdaad terug in de handleiding (zie bericht 3)

enkele mogelijkheden zijn:

post-23245-1417705363,3854_thumb.png

post-23245-1417705363,4543_thumb.png

Geplaatst: (aangepast)

Dus slepen naar de zwarte balk bovenaan? Wil van mijn startsccherm dingen verwijderen,maar die balk heb ik dan

niet...

aangepast door wolfrider
Geplaatst:

Zelf heb ik zo'n tablet niet, dus kan het niet testen.

Bekijk ook eens of onderstaande juist uitgevoerd wordt.

En neem de handleiding door en kijk of er ergens iets staat over de prullenbak.

post-23245-1417705363,8686_thumb.png

post-23245-1417705363,7715_thumb.png

post-23245-1417705363,8311_thumb.png

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Geplaatst:

Zat even knoeien met automatische woordaanvulling...Inmiddels opgelost,item ingedrukt houden,het wordt kleiner en bovenaan verschijnt de zwarte balk met daarin de prullenbak,waar jehet item kan heenslepen!

Geplaatst:

Fijn dat je de oplossing meegeeft, is altijd nuttig voor andere leden met het zelfde probleem. :top:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.