Ga naar inhoud

Lichtblauw scherm, rode gloed pictogrammen bureaublad


Luwtie

Aanbevolen berichten

Geachte,

Mijn vaio VPCEE4E1E is exact 2 jaar oud. Vandaag was ik aan het werken, toen plots elk wit vlak lichtblauw werd. Verder werkt alles nog naar behoren. Daarnaast verschenen er ook verticale witte lijnen en het bureaublad, dat zwart stond ingesteld met een afbeelding in het midden, kreeg naast de pictogrammen en deze afbeelding trillende rode lijnen. Wanneer ik nu dus naar Google startscherm ga trillen de letters van GOOGLE en is het woord nog net omgeven door wit, maar verder is al het wit fluo/lichtblauw geworden, alsook de balk waar je een website ingeeft.

Ik hoop dat er mensen zijn die de oorzaak van dit probleem kunnen achterhalen, daar ik mijn thesis probeer te schrijven maar het scherm dat ik krijg in Word is zeer onaangenaam om op te kijken en ik zie dit probleem graag zo snel mogelijk opgelost :).

Alvast hartelijk bedankt.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.