Ga naar inhoud

GEEN schijfruimte!

Aanbevolen berichten

maar vlak voor het einde sloot het programma zichzelf af. Bij het heropstarten van de pc vraagt hij nu constant om de installatieschijf...

Ik hoop dat je me nog verder kunt hel

Geef even de exacte melding van dat bericht? (eventueel fotootje van de melding plaatsen)

enne: is het een probleem dat hij daarom vraagt ? heb je die installatieschijf niet meer misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Passer: ik heb het gevraagd aan mijn ouders en die schijf hebben ze waarschijnlijk niet meer...

Ok hier wat meer uitleg (de laatste twee berichten van mij waren gepost door een vriend omdat ik geen tweede pc heb): bij het uitvoeren van het programma Combofix ging alles goed, duurde wel erg lang, op het einde verscheen er "Log wordt voorbereid" o.i.d. in een klein blauw kadertje. Na enkele minuten verdween dit en kwam er geen log tevoorschijn. Toen ik terug op het internet (Internet Explorer) wou lukte dit niet, het programma bestond zogezegd niet meer. Ook iets anders openen lukte niet dus sloot ik de pc af. Bij het opstarten verscheen er direct (dus nog voor het Windows logo) ongeveer dit:

Kan Windows niet starten. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door recente hardware- of softwarewijziging. Dit kunt u doen om het probleem op te lossen:

Windows-installatieschijf plaatsen.

status: 0x000000f

Info: Opstartselectie is mislukt omdat een benodigd apparaat niet toegevoegd is.

Ziezo, dit is het zo'n beetje, hopelijk kunnen jullie er wat mee. Ik kan wel pas ten vroegste morgen, waarschijnlijk overmorgen terug antwoorden...

@ Kape: In veilige modus verschijnt hetzelfde bericht als ik hierboven heb beschreven.

Gr,

Lorenz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, de pc is terug in orde! Systeemherstel werd afgeraden omdat dit al je gegevens zou wissen, ik heb hem dus voor de zekerheid naar een winkel gebracht omdat dit nogal delicaat was. C-schijf ziet er nu een stuk beter uit. Wel een goeie 100 euro lichter... Bedankt voor de hulp die ik gekregen heb hier, ben alvast een stuk wijzer geworden. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.