Ga naar inhoud

Google zoekmachine en Mozzilla Firefox

agie

Aanbevolen berichten

Ik zie dat ik firefox twee in mijn bestand staan.

Het blijkt dat ik toch al gebruik maak van zelfs versie 20.01 en ik denk dat dit na zoek.exe is gebeurd ik heb toen een melding van Firefox gezien dat deze was geïnstalleerd maar heb er verder geen aandacht aan geschonken.

De oudere versie heb ik intussen verwijderd!

post-25089-1417705385,7291_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mozilla werkt niet optimaal ,vooral het opstarten kost enorm veel tijd.

Na verloop van tijd werkt alles normaal .

Is het misschien een idee om Mozilla opnieuw te herinitialiseren ?

Heeft in het verleden dacht ook een keer geholpen maar weet niet goed hoe ik dit moet doen.

aangepast door agie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze middag opnieuw opgestart maar ondervind toch nog steeds het probleem.

Het heeft ongeveer 10 min. geduurd voordat Mozilla -maar ook IE wilde opstarten!

Krijg ook geregeld meldingen zoals Schokware plugin loopt vast, en zie de toegevoegde bijlages.

Na ongeveer na ruim een half uur heeft de pc weer haar snelheid terug.....maar wat hiervan de oorzaak is ....?

post-25089-1417705394,612_thumb.jpg

post-25089-1417705394,5723_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van Mozilla onderstaand bericht ontvangen kan dit het probleem veroorzaken?

De PC werkt bij het opstarten ook traag met het openen van bestanden, dus ...wat dat betreft ligt het dan niet aan Mozilla want ik dacht dat de samenwerking met google misschien dan toch het probleem veroorzaakt.

Bij het herinitialiseren zag ik ook bij de 'oude gegevens dat Adblock nog in de lijst staan waarvan ik dacht die had verwijderd daar vanaf dat moment er problemen ondervond en heb die intussen verwijderd maar zie deze er nog in staan

Ik vraag me veel af maar weet het werkelijk niet!

Ik vraag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry...bericht is niet compleet .

Van Mozilla onderstaand bericht ontvangen dat Java runtime envirinment 7 moet updaten, kan dit het probleem veroorzaken?

De PC werkt bij het opstarten ook traag met het openen van bestanden, dus ...wat dat betreft ligt het dan niet aan Mozilla want ik dacht dat de samenwerking met google misschien dan toch het probleem veroorzaakt.

Bij het herinitialiseren zag ik ook bij de 'oude gegevens dat Adblockplus nog in de lijst staan waarvan ik dacht die had verwijderd daar vanaf dat moment er problemen ondervond en heb die intussen verwijderd maar zie deze er nog in staan.

Ik vraag me veel af maar weet het werkelijk niet!

Ik vraag dan ook nog jullie hulp hierbij.:adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen de PC normaal opgestart.

Dus ....ligt het misschien aan de Java runtime envirinment 7 update, waarschijnlijk wel.

Ik kan me niet voorstellen dat ik daar nu al weken moeilijkheden mee heb, maar het zou zo maar kunnen!

Maar ik had al een keer updated gedaan, misschien een fout bij het installeren van Mozilla/ Java?

Ik weet het niet, maar ditmaal werkt het weer prima!

Ik hou het nog even in de gaten en sluit af wanneer het goed blijft functioneren.

Bedankt voor jullie ondersteuning!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.