Ga naar inhoud

Conversie?

haja

Aanbevolen berichten

Ik wilde een bestand openen met daarop een computerles van Seniorweb. Dat was een Wordbestand volgens mij. Nu staan ze (die lessen) geregistreerd als Wordpadbestanden, twee ervan in blauwe letters, de andere in zwarte. Ik kreeg een melding: "kan het conversiefilter niet vinden...". Komt dat omdat ik MS Office van de pc heb verwijderd? Of kan dat iets met de verwijdering van andere programma's te maken hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon laatst wel wat gedichten in bestandjes openen, die ik op les toen heb moeten tikken, in Word, dacht ik, dus ik ga eens kijken naar alle tekstbestanden die ik geschreven heb. Is het zoals je zegt, is dat jammer, maar helaas. Toch bedankt voor de reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@haja,

Als je MS Office hebt verwijderd, en in de toekomst wellicht nog word documenten wilt bewerken, dan is het wel mogelijk met een free alternatief programma om word documenten te bewerken, zoals:

01] OpenOffice [freeware]

Welkom bij nl.openoffice.org

Het product OpenOffice meer info

Over Apache OpenOffice / OpenOffice.org

02] Libre Office [freeware]

Home » Dutch NL Project

Microsoft Office en Libre Office gebruiken

https://help.libreoffice.org/Common/Using_Microsoft_Office_and/nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.