Ga naar inhoud

Mailadres van Corel? (ik kan een trial niet registreren)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
geraak dus ook NIET VERDER dan dat scherm om te registreren met een blanko scherm als gevolg.:hmmmm:

Je bent dus zeer zeker niet ALLEEN met dit probleem.xD

Als ik het juist voor heb gebruikt Passer dezelfde Internet als Jean-Pierre en dat is dan Firefox.

Ik ben een google Chrome gebruiker.

Als er iemand die nu de installatie niet uitgevoerd krijgt eens een andere browser als standaard zet en nog eens de installatie uitvoert kunnen we beginnen met uitsluiten.

• Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Misschien dat we met zijn allen even de volgende stappen van Passer kunnen afwachten, alsook de eventuele tips van de medewerker van Corel ?...de bevindingen zijn gepost (waarvoor dank), het lijkt me dan ook logisch dat we nu afwachten wat Corel er over zegt na de contactname door Passer.

Op deze manier wordt het een kakofonie van jewelste.

Geplaatst:

oeps.. ik heb blijkbaar wat teweeg gebracht: al twee mensen die die trial ook al geïnstalleerd geprobeerd hebben...

Dat van die browser zou wel eens logisch kunnen zijn, maar voor ik een derde poging ga doen moet ik toch wat meer zekerheid hebben dan 'het kan mogelijk liggen aan...' 'k heb er nu al drie uur in gestoken en dan eventueel nog eens anderhalf uur voor niks lijkt me teveel van het goede.

ps: bij Jean-Pierre en Clarkie gaat het wellicht wat sneller dan bij mij, maja, 'k zit nog met een oud beestje van al 7 jaar oud (gepensioneerd in computerland) xD

Geplaatst:

En gisterenavond dacht ik plots: maar ... en dus:

Zie mijn post 14 Clarkie: "IE als default browser ingesteld en uitgetest - dan terug WP6 opgeroepen - terug hetzelfde scherm."

Dus dat hielp ook niet, aan de browser ligt het blijkbaar ook niet. (en maar goed dat ik het hele proces niet opnieuw ging doornemen, want het zou weer tevergeefs geweest zijn)

Toch dank je wel voor mee te blijven denken.

Maar dus toch raar dat Jean-Pierre het ook had en dus begin ik te denken dat het aan de trial-zelf ligt. Al zou Corel dat ook moeten weten want hier bij ons beperkt groepje zijn er al twee die ertegenaan gelopen zijn - en dus moeten er wereldwijd nog méér mensen zijn die hem niet werkend krijgen.

Geplaatst:

Heb je na het instellen van een andere browser ook de installatie volledig opnieuw uitgevoerd?

Krijg je na het ingeven van het e-mailadres en het drukken op de knop register een e-mail om je account aan te maken zoals hieronder of blijft die ook achterwege?

post-23245-1417705373,6059_thumb.png

Heeft het iets met een firewall of antivirusprogramma te maken of.....?

Heb je nog via e-mail contact met de Corel- support? Wat stellen zij voor?

Geplaatst: (aangepast)

sorry Clarkie, maar 'k had geen mailverwittiging gekregen van je bericht en 'k doe het nu pas terug open (omdat er toch 'geen nieuwe berichten waren' -fout dus)

enne: ja hoor: gereboot, ook die mail aangekregen (in totaal zelfs een zevental keer) en ook een registerkey gekregen voor die voorlopige trial - alleen kan ik hem dus nergens ingeven gezien ik niet in het programma raak : ik raak dus niet verder dan dat scherm (zie pagina 1) waar ik alleen maar de keuze tussen invullen van mijn mailadres en het kruisje heb.

Invullen mailadres geeft me dan het rechter blanco scherm en het kruisje de vraag: wil je de installatie afbreken. Euh: nee, maar 'k kan niks anders toch?

Om dit dan toch een beetje af te ronden: ik heb dus WP5 en dacht " 'k ga eens eventjes zien wat die 6 in huis heeft ",

maar dat 'eventjes gaan zien' bracht me wel veel verder dan ik eigenlijk wilde - want uiteindelijk ben ik van de 5 goed tevreden en ik vermoed dat de toeters en bellen die de 6 surplus in huis heeft voor mij toch van niet veel belang zijn.

Moest ik een goede zekerheid hebben dat het met dit of dat te doen zou gaan lukken, dan zou ik nog wel eens overwegen van het te gaan proberen, maar voorlopig is dat - zoals men het dan zegt - 'niet aan de orde' - 'k geloof er zelf nog niet in.

Dank je wel aan iedereen die hier zijn beste beentje voorgezet heeft en sorry dat ik jullie niet kan verheugen met een geslaagde installatie...

ps: ik sluit het onderwerp niet af omdat je maar nooit weet wat iemand er nog over in te brengen heeft..

aangepast door Passer
Geplaatst:
gereboot, ook die mail aangekregen (in totaal zelfs een zevental keer) en ook een registerkey gekregen voor die voorlopige trial - alleen kan ik hem dus nergens ingeven gezien ik niet in het programma raak : ik raak dus niet verder dan dat scherm (zie pagina 1) waar ik alleen maar de keuze tussen invullen van mijn mailadres en het kruisje heb.

Een oplossing heb ik ook niet :embarassed: , kan je wel nog doorgeven dat je geen key- code hoeft in te geven tijdens of na de installatie.

Die link in de mail is om een paswoord aan te maken voor je account op de site van Corel.

Geplaatst:

Clarkie, je antwoord zette me aan het denken: je hebt geen key nodig.

Alleen kreeg ik de eerste keer een mail (ànders dan die jij postte) en ik klikte er op... ('k weet niet meer want ik heb de mail ondertussen gewist) en ik kwam op een pagina met een te-kopieren-key.

Die key heb ik nog altijd en misschien zet dat Miguel (iemand van Corel) op het spoor ? : WP16T22-ZKX***6-U***85A-KJ4***C

('k heb wel enkele dingetjes dus door sterretjes vervangen xD)

en dus vraag ik me af waarvoor die key dan wel is (en hoe ik er aan kom - 'k bedoel: als je normaal geen key moet krijgen, waarom kreeg ik dan in de eerste link die key dan wel te pakken)

Weer vraagtekens dus.

Geplaatst:
Clarkie, je antwoord zette me aan het denken: je hebt geen key nodig.

Correct...zou het kunnen dat je onderstaand stukje in post 23 hebt gemist ?...:hmmmm:

Bij het downloaden (en testen) van de in de tijd gelimiteerde proefversie (1 maand) wordt het serienummer automatisch gegenereerd

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.