Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het is nu al enige tijd geleden dat ik mijn webruimte van belgacom heb gebruikt. Heb dreamweaver zitten en kan de instellingen voor gebruik niet vinden. Welke zaken moet ik allemaal uitvoeren om te connecteren?

Geplaatst:

Bedankt voor uw reactie.

Intussen heb ik oude nota's gevonden met de werkwijze van online gaan met dreamweaver.

Bij belgacom ken ik mijn login, fa ...., maar het paswoord weet ik totaal niet meer. Vermoedelijk

kan ik via helpdesk belgacom deze laten resetten. Maar, dat paswoord is dit enkel voor de webruimte

te gebruiken of moet ik na reset ook verbinding internet of ander zaken wijzigen? Hopelijk enkel

voor gebruik webruimte.

Kan hier iemand uitsluitsel geven?

Geplaatst:

@ aussie,

Bij belgacom ken ik mijn login, fa ...., maar het paswoord weet ik totaal niet meer. Vermoedelijk kan ik via helpdesk belgacom deze laten resetten.

Zie deze link

Maar, dat paswoord is dit enkel voor de webruimte te gebruiken of moet ik na reset ook verbinding internet of ander zaken wijzigen?

Hopelijk enkel voor gebruik webruimte.

Zie link in bericht #2, scroll ietsje naar beneden

post-41531-1417705373,669_thumb.jpg

Geplaatst:

Beste,

De website van Belgacom is al enkele keren aangepast.

De informatie over webruimte kan je hier vinden: http://support.nl.belgacom.be/app/answers/list/prive/klantenzone/klantenvoordelen/gratis-website/c/1284,1389,1405,1412

En daarbij kan je op de pagina komen van 'Het wachtwoord van uw website wijzigen': Het wachtwoord van uw website wijzigen

Daar kan je een ander wachtwoord instellen voor je webruimte.

Dat, volgens hun, los staat van je wachtwoord voor internetverbinding.

Maar je moet hierbij wel je oude wachtwoord ingeven.

Dit wachtwoord is nu (waarschijnlijk) nog hetzelfde als je internetverbinding.

Dit wachtwoord staat ook vermeld op de papieren documenten die je hebt gekregen bij het nemen van een Belgacom abonnement.

Is het mogelijk om deze papieren terug te vinden?

Indien niet, kan je je wachtwoord aanpassen via de door jou hierboven vermelde link.

En dien je deze daarna ook aan te passen in je instellingen van je bbox.

Geplaatst:

Als de verbinding wegvalt na de reset, zit ik nog verder van huis. Maar is dat moeilijk om ook dit paswoord de wijz? Wat ik wel ken is de naam van de verbinding vh draadloos netwerk en het paswoord van die verbingding. Dit zal wel niets met het ander paswoord te maken hebben zeker?

Geplaatst:

Probeer eens in te loggen op je instellingen van je bbox.

Dit kan door in de urlbalk van je browser, te surfen naar 192.168.1.1

Indien je een oude versie hebt, dien je hier in te loggen met een gebruikersnaam en paswoord.

Indien je een nieuwe versie hebt, zal hij vragen voor de 'Serial Number' van je bbox, deze staat vermeld op de sticker onderaan je bbox.

Als het inloggen gelukt is, kan je aan de linker kant kiezen voor 'Quick Start'.

Daar moet je je nieuwe paswoord ingeven bij 'Password' en 'Confirm Password'.

Daarna druk je onderaan op de knop 'Save'.

En wacht je even tot er terug verbinding is gemaakt.

Moest u problemen ondervinden tijdens het wijzigen van het paswoord, en zonder internet komen te zitten.

Neem dan contact op met belgacom: http://support.nl.belgacom.be/app/contact/c/1284/index.html

Wijzig je wachtwoord op een momment dat de belgacom support aanwezig is. Zodat u meteen kan bellen op hun gratis nummer.

Probeer eerst eens even of het lukt om in te loggen

en of u de vakjes vindt waar je het paswoord moet ingeven.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.