Ga naar inhoud

Schijfstation niet zichtbaar

Jerser

Aanbevolen berichten

Heey iedereen!

Ik zit met een probleem.

Ik werkte vanmiddag met Deamons tool om een game te mounten. Dat is niet gelukt, en dus besloot ik om alle virtual drives terug te verwijderen. Nu is er blijkbaar ook een ander probleem opgetreden. Vroeger (voordat ik met Deamons tool lite vanmiddag begon) kreeg ik steeds een melding dat er iets in mijn lezer zat. Eerst kon ik dan kiezen wat ik deed (alles afspelen, bestanden selecteren) maar later is dat geëvolueerd naar een ding van Cloud. Ik zou dit dus terug standaard willen, maar ik weet niet hoe dit moet. Dit is nu niet mijn grootste probleem, maar ik zou toch blij zijn moest het opgelost raken. Het grootste probleem is nu, nadat ik met deamons tool lite gewerkt heb, dat ik geen enkele melding krijg van dat er iets in mijn dvd-rom station zit. Vroeger stond er ook in het configuratiescherm links schijfstation, en wat erin zat (als er iets in zat) dit is duidelijker op de screen. Nu staat mijn schijfstation wel nog gewoon bij alle dingen, (zie je ook op de screen) maar ik zou het graag terug krijgen naar het verkleinde overzicht links. Ook zou ik weer de normale melding willen krijgen als ik games opstart dat ik mappen en bestanden kan selecteren enz. (dat laatste is probleem 1). Ik hoop dat jullie me toch zeker van m'n 2de en belangrijkste probleem kunnen verhelpen.

Mvg Jerserpost-32747-1417705370,2814_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.