Ga naar inhoud

besmetting.

Aanbevolen berichten

• Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Overal werkt de flash behalve bij gardens of time(facebook).Nog iets .Mag ik internet explorer volledig wegdoen want die zit vol fouten.En hoe deïnstalleer ik dit en installeer ik dat terug normaal ?

- - - Updated - - -

Wat een werk voor jullie, sorry.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst de Flash ...

Chrome >> Opties >> Instellingen >> scroll naar beneden >> klik op "Geavanceerde instellingen weergeven" >> bij "Privacy" klik op " Instellingen voor Inhoud" >> scroll naar de plug-ins >> klik op "Afzonderlijke plug-ins uitschakelen".

Dan zou er een scherm moeten verschijnen waar zowel:

AdobeFlash Player

als AdobeShockwave Player

aanwezig moeten zijn.

Probeer één voor één in te schakelen, dan Chrome afsluiten en daarna weer opnieuw starten. Indien het met de eerste lukt = OK. Zo niet, de tweede hetzelfde behandelen, Chrome weer afsluiten en weer opstarten.

En dan Gardens of Time maar weer proberen.

Vermits het enkel bij dit ene Facebook-spel gebeurt, zou het wel eens inherent aan dit spel kunnen zijn en niet aan je PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super.Nu doet hij het wel.Dank zij de uitleg hierboven.Knap werk hoor Kape.Ik herhaal:je bent een krak in je vak!!!!!!!!
In dit geval gaat alle eer naar onze medewerkster iEscape ... die deze "gouden tip" - bij overleg onder onze medewerkers - heeft doorgespeeld.

Ik was enkel de "boodschapper" van het "goede nieuws" ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.