Ga naar inhoud

Pc gaat constant in herstelprocedure

Gast Veraapoes

Aanbevolen berichten

Gast Veraapoes

Kan iemand mij helpen. Op de vaste pc is er momenteel een probleem. Hij start op maar dan komt het scherm da je zo kan kiezen tussen normaal opstarten of me zo een herstelprocedure. ik kies voor normaal ma toch gaat die naar die herstelprocedure. en als die klaar is slaagt die af (wa normaal is) en dan moe je hem terug opstarten en dan gebeurt exact hetzelfde.

ander probleem is da als ik op mijn laptop de ethernet kabel insteek da die wel herkent word ma als onbekend netwerk. en hij accepteerd geen internet.

kan iemand mij helpen?

- - - Updated - - -

Vooral het bovenste probleem is heel belangrijk ;zodra ik op die pc geraak dan maakt het niet uit dat mijn laptop niet met de kabel verbonden geraakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
Gast Veraapoes

Na het 'herstellen' zegtie da ie terug moet heropstarten of doet die da automatisch (kweet het ni meer juist, is de pc van men vader en ik zit daar nu ni bij :P) en dan normaal als ik zo iets kreeg dan was da gefixed.

maar nu kwam gewoon dezelfde melding van die herstelprocedure terug. ookal zei ik zo in da zwart wit scherm waar je kunt kiezen tussen normale procedure om op te starten ofherstelprocedure da hij het normaal moest doen. toch bleef die naar herstelprocedure gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.