Ga naar inhoud

USB niet meer herkend


CJ5883

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Sinds een aantal dagen krijg ik op mijn desktop geen draadloze internetverbinding meer terwijl op mijn andere apparaten wel draadloze verbinding is. Na wat zoeken kreeg ik de melding dat er geen (stuurprogramma) marvell wireless device was. Hierdoor werkt blijkbaar mijn USB niet waardoor er dus ook geen draadloze verbinding tot stand kon komen via de USB ontvanger.

Heeft er iemand een idee hoe dit op te lossen is?

Alvast bedankt!!

Groet,

Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bedankt voor je reactie! Ik heb Hardware ID: USB\VID_1286&PID_1FA8 geinstalleerd en uitgepakt echter zonder verandering. Er wordt nog steeds aangegeven dat MARVELL Wireless Device V1.0.1.2 geen stuurprogramma heeft..

Heb ik het verkeerde geinstalleerd of is er iets anders aan de hand? Sorry, ben nogal een leek op dit gebied :hmmmm:

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Chantal,

Ik neem aan dat je de desktop ook opnieuw heb opgestart?

Welk besturingssysteem heeft de desktop?

Als na opnieuw starten van de desktop nog steeds een foutmelding wordt aan gegeven, probeer het volgende:

[ga naar] Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Systeembeheer

Klik in de linker kolom op Apparaatbeheer

Zie je in de rechter kolom ergens een gele uitroepteken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De desktop heb ik inderdaad opnieuw opgestart maar dat maakte geen verandering. Het besturingssysteem is Windows 7. Bij apparaatbeheer staat een geel uitroepteken bij 'overige apparaten'- MARVELL Wireless Device V1.0.1.2.

Groet,

Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Chantal,

Bij apparaatbeheer staat een geel uitroepteken bij 'overige apparaten'- MARVELL Wireless Device V1.0.1.2.

OK :top:

[ga naar] Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Systeembeheer

Klik in de linker kolom op Apparaatbeheer

Klik met de rechter muis knop bij 'overige apparaten' op MARVELL Wireless Device V1.0.1.2.

Klik daarna op Eigenschappen

post-41531-1417705373,9551_thumb.jpg

>> ga naar tab Stuurprogramma >> klik op Bijwerken >> nadat het stuurprogramma bijgewerkt is >> OK

Zo nodig herstart de desktop opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Chantal,

of handmatig op de desktop zoeken naar een geschikte update.

probeer het volgende:

zie bericht # 2

Heb je het stuurprogramma gedownload ?

Sla het bestand ergens op in een map [bijvoorbeeld] download/MARVELL Wireless Device V1.0.1.2

Bij handmatig zoeken, ga je dan naar die map.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Chantal,

Ik neem aan dat je het stuurprogramma al heb gedownload en is opgeslagen.

Probeer het volgende: klik met de rechtermuisknop op het .exe bestand >> [indien je windows 7 gebruikt] Als administrator uitvoeren.

Daarna de pc herstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.