Ga naar inhoud

PC start niet door


DelanoF

Aanbevolen berichten

Goedemorgen mensen van PC Helpforum,

Ik heb ongv. 7 weken geleden een pc deels gebouwd(heb sommige onderdelen van mijn vorige behouden). Heeft tot nu toe geweldig gewerkt, totdat ik laats een laptop van iemand anders moest fixen. Zijn harde schijf was kapot en ik wou proberen te kijken of er nog wat data te lezen was. Heb mijn bios ingesteld dat harde schijven hotswappable zijn en geprobeerd de HDD ipv. de diskreader aan te sluiten. Mijn PC deed bijna niks meer, dus heb ik hem er weer afgehaald, sata kabesl aan mijn diskreader gehangen, gewoon dooor gegaan met computeren, en toen afgesloten.

De volgende morgen probeerde ik de pc aan te zetten, maar hij ging heel even aan, en sloot zichzelf toen weer af. Ik kon de aanknop gewoon ingedrukt houden, en hij bleef aan/uit gaan achter elkaar. Heb hem toen op mijn bureau gezet, alle randapperatuur eraf gehaald, maar nu doet ie helemaal niks meer. Nou ben ik bang dat de voedng kapot is(een corsair CX600M), maar mischien hebben jullie nog suggesties?

Alvast bedankt.

MVG,

Delano

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm ja,

Ben er achter gekomen dat ik mijn 24-pins moederbord voedingspin per ongeluk heb aangeraakt en dat was dus het probleem. Gelukkig, want anders had ik heb moeten opsturen, of een nieuwe moeten kopen.

Gelukkig niks ergs dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.