Ga naar inhoud

Geen verbinding

Glenno

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen, Ik zit met een klein probleempje.. Ik heb een redelijk oude computerbak gekocht. Deze zal meest van de tijd dienen voor spelletjes. Hij werkt echter perfect, Probleem is dat deze geen verbinding maakt met draadloos netwerk. niet via een Sitecom usb of een adaptor. Dan heb ik geprobeerd met lan verbinding en met kabel ingestoken. nog steeds niks. Volgens de bak werken alle apparaten correct. Bij netwerken staat verbonden, maar toch werkt deze niet. Nu vraag ik mij af, is misschien de kaart in de bak kapot ? zou ik beter een draadloze netwerk kaart erin stoppen ? De bak heeft geen draadloze kaart en ik zou gewoon heel graag draadloos willen surfen. Als iemand mij goede raad kan geven ? Ik ben maar een beginner op gebied van computers en van netwerken ken ik zeker niks :) Alvast Bedankt..;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Glenno,

post-41531-1417705373,4332_thumb.jpg op PCH!.

Probleem is dat deze geen verbinding maakt met draadloos netwerk. niet via een Sitecom usb of een adaptor.

Om welk type Sitecom usb gaat het?

Dan heb ik geprobeerd met lan verbinding en met kabel ingestoken. nog steeds niks.

Probeer het volgende:

[ga naar] Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Systeembeheer

Klik in de linker kolom op Apparaatbeheer >> klik op het pijltje bij Netwerkadapters

post-41531-1417705373,4574_thumb.jpg

Welke netwerkkaart / adapters worden weergegeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites