Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik hoop dat er over Utorrent gesproken mag worden (anders hoor ik het wel zodat ik het kan verwijderen.)

Ik wil een bestand toevoegen aan mijn downloadlijst. Toen was er plots een update waardoor het bestand niet meer in de downloadlijst staat vermeld. Ik wou het dan gewoon terug activeren en klik op de torrent. Maar dan krijg ik de melding dat de 'de torrent die je wil bijwerken staat al in de lijst met torrents. wil je de trackers ervan laden?' Maar of ik nu ja of nee klik maakt geen verschil. Het te downloaden bestand zit ook niet in mijn map waar alle bestanden terecht komen.

Weet iemand wat ik kan doen zodat dit bepaald bestand terug in de lijst met torrents terecht komt?

Thanks!

Geplaatst:

@ Robo,

Wellicht als je de vorige versie van µTorrent installeer dat het wel zou lukken.

Ik heb vernomen dat gisteren inderdaad een update is van µTorrent.

Helpt bovenstaande niet, probeer het volgende: ga naar C:\Users\"naam"\AppData\Roaming\uTorrent

Zie je het bestand die je hebt gedownload waar het µTorrent logo voor staat, verwijder het bestand.

Voeg daarna het bestand opnieuw aan de downloadlijst.

Geplaatst:
Ik hoop dat er over Utorrent gesproken mag worden

Als ik deze info van de FOD Economie doorneem denk ik niet dat hieromtrent een duidelijk antwoord kan gegeven worden...dergelijke vragen zitten (momenteel) sowieso in de grijze zone van de wetgeving...let op: het gaat hier over een privékopie.

Een kopie van een werk bekomen via een P2P netwerk, zelfs indien slechts voor persoonlijk gebruik, werd door buitenlandse rechtbanken niet als een privékopie beschouwd. In België werd deze vraag nog niet op een onbetwiste manier beantwoord.

In de forumregels kan je echter het onderstaande terugvinden:

Vragen naar of hulp bij het gebruik en/of het linken naar warez, serienummers (serials), cracks en illegale downloadsites voor alle producten die vallen onder het copyright (muziek, films, games, covers, teksten, software, ...) is verboden.

Lijkt me nét iets duidelijker te zijn... ;-)

Geplaatst:

De vraag van Robo gaat hier specifiek over de tool µtorrent, niet over het downloaden van enige illegale content.

Op zich is er niets mis met het gebruiken van µtorrent. Deze kan o.a. perfect gebruikt worden om legale zaken te downloaden.

Daarmee dat Robo dan ook verder geholpen wordt met zijn vraag. ;-)

Geplaatst:

Een beetje een voorspelbare reactie en tevens een voorspelbaar bedankje, maar er is wel degelijk de grijze zone of trek je bij deze de visie van de FOD in twijfel ?...alsook deze ?...:hmmmm:

µtorrent kan inderdaad gebruikt worden voor legale zaken, maar alle legale zaken die je langs deze weg kan downloaden zijn ook via de "normale" weg perfect downloadbaar.

Ik begrijp dat je je op dit moment in 47 bochten wil wringen maar iedereen weet waar deze tool in praktijk wél voor gebruikt wordt of gaan we nu met zijn allen de "Wir haben es nicht gewußt-houding" aannemen?...:hmmmm:

Geplaatst:

Ik zal strak direct naar deze map gaan kijken: C:\Users\"naam"\AppData\Roaming\uTorrent

Hier was ik dus naar op zoek. Ik had een vermoeden dat mijn bestand ergens vermeld zou worden waar ik het vervolgens zou kunnen verwijderen zodat ik terug opnieuw kon beginnen. Maar mijn eigen zoektocht leverde niets op.

Straks direct proberen gezien het wel eens vaker voorvalt. En daarna kan ik het resultaat meedelen.

Alvast bedankt voor de hulp!

Geplaatst:
Laten we hierover geen polemiek beginnen.

Dat was ook niet mijn bedoeling...en van het feit dat mijn posts in Robo's topic niet meteen bijdragen tot het oplossen van het probleem was ik me bewust... ;-)

Geplaatst:

Ik kan die map blijkbaar niet vinden. Met zoeken vind ik ze ook niet.

Ondertussen heb ik het bestand al wel via een andere weg in mijn bezit.

Ik heb Windows 7 starter (netbook) maar dat zal er niet veel mee te maken hebben vermoed.

Ben bij verkenner aan het zoeken geweest maar die map vind ik echt niet. Appcompat en Apppatch kwam ik wel tegen maar Appdata niet. Nog enige suggestie?

Geplaatst:
Ik kan die map blijkbaar niet vinden. Met zoeken vind ik ze ook niet.

Ondertussen heb ik het bestand al wel via een andere weg in mijn bezit.

Appcompat en Apppatch kwam ik wel tegen maar Appdata niet. Nog enige suggestie?

Controleer eens of verborgen mappen en bestanden zichtbaar staan.

Ga in de verkenner naar mapopties.

Dan ga je naar het tabblad weergave.

Zet een vinkje bij verborgen bestanden, mappen en stations weergeven.

post-23245-1417705374,5421_thumb.png

Vindt je dan Appdata wel terug?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.