Ga naar inhoud

e mail importeren

raphael

Aanbevolen berichten

Nee dat is mij nog niet gelukt. Als ge op het startscherm het mail logo aanklikt en dan outlook account probeert aan te maken dan vraagt men uw mail adres en een wachtwoord. Welk wachtwoord is mij niet duidelijk. Is dit het wacht woord van Microsoft account of het wachtwoord dat verbonden is aan mijn email adres. Ik heb beide geprobeerd en krijg melding " Er zijn geen instellingen gevonden voor uw e mail adres. gelieve meer gegevens te verstrekken. Zoals domein ? en gebruikersnaam? Maar wat bedoeld wordt met domein en welke gebruikersnaam weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel een Microsoft account maar men krijgt een mail waarin gevraagd wordt om uw e mail adres te bevestigen en dat is nog niet gelukt. Ik krijg na het inloggen steeds de volgende melding "Er is een tijdelijk probleem met de service. Probeer het opnieuw. Als je deze melding blijft krijgen, probeer het dan later opnieuw." Dat duurt al sinds gisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.