Ga naar inhoud

Installeren van een WiFi repaiter (Gembird) lukt niet!

Aanbevolen berichten

Dag iedereen, onlangs kocht ik on-line een WiFi-repaiter van Gembird. Ik bezit namelijk een tablet van Kruidvat met een zwakke WiFi ontvangst en heb daardoor in mijn slaapkamer geen WiFi ontvangst meer van mijn draadloze modem D-Link DWL-G700AP van Telenet :dong:! Is er iemand die dit probleem al gehad heeft en er een oplossing voor kent of iemand die mij kan helpen via mail of telefoon :argh:? Ik heb al telefonisch contact gehad met mijn Internet provider Telenet en met een medewerker van Gembird (Nederland) maar geen enkele heeft mij tot hiertoe kunnen helpen . Dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt de handleiding in je bezit, kan je dan ook doorgeven vanaf welke pagina de installatie fout loopt?

Zorg ook dat de Gembird het wifi signaal kan ontvangen van je router, dus zet hem niet in de slaapkamer waar je al geen ontvangst had met je tablet maar korter naar de router toe.

Op je Gembird staat een controlelampje zodat je kan zien of je het signaal nog kan ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 3 weken later...

Dank aan allen welke gepoogd hebben mij te helpen! Ik ben er een tijdje vantussen geweest en dat is de reden van dit late antwoord! De wifi repaiter is inmiddels verkocht omdat ik mijn probleem met een ander toestel, Huawei draadloze en draagbare modem met simkaart, opgelost heb! Nogmaals dank voor de voorgestelde hulp.:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.