Ga naar inhoud

budget game-pc 600€

Aanbevolen berichten

hallo,

ik zoek een game-pc voor max 600€.

ik wil graag dat er wifi op zit.

een normale cd-rom brander.

en ik wil graag de volgende games kunnen spelen.

leageoflegends, dota2, teamfortress2, minecraft (tekkit), enz...

ik kan hem niet zelf in elkaar zetten, dus ik wil de pc kant en klaar binnen krijgen als ik hem bestel.

alvast bedankt!

(MET WINDOWS 7)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarvoor heb ik een PC nodig ? gaming en internet enz...

Wat is mijn budget ? max 600€

Een merkcomputer of een samenstelling ? mag beide

Ga ik overklokken ? nee

Ga ik later upgraden ? nee

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? usb 3.0 niet wel veel usb 2.0 geen kaartlezer nodig alleen een cd-rom brander

Ga ik zelf assembleren ? nee, kan ik niet heb ik ook geen zin in...

Heb ik een besturingssysteem nodig ? windows 7

Ga ik zelf installeren ? windows en software ja dat kan ik wel

Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? amd processor een beetje een goede grafische kaart en ik wil WIFI

Heb ik nog randapparatuur nodig ? nee heb ik al

Heb ik specifieke wensen ? ik wil graag de games uit bericht 1 kunnen spelen

Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel ? ik woon in nederland, en maakt me niet uit in welke winkel als ik mijn pc maar krijg...

succes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een samenstelling (klik) gemaakt: Zit hiermee 50 euro boven je budget, eventueel kan je een goedkope grafische kaart nemen, maar dan ga je een minder vloeiende game-ervaring krijgen.

Dit systeem is duidelijk gericht op gaming, door de HD7770 Ghz Edition grafische kaart. Hiermee kan je heel wat games in een goede kwaliteit en vlot afspelen, maar je levert dan wel in op processorkracht. De A6 processor van AMD is namelijk sterk genoeg voor de normale doeleinden (en games), maar met zware applicaties kan de computer het moeilijk hebben. Daarnaast zit er een degelijk moederbord op met USB 3.0, en ook een DVD-brander ontbreekt niet. Alles wordt gevoed door een 530W voeding van Be Quiet!, en geplaatst in een Antec ONE behuizing. Verder is assemblage inbegrepen, alsook een licentiesleutel voor Windows 7. (Moet wel even zeggen dat de opvolger, Windows 8, ook verkrijgbaar is voor dezelfde prijs)

Indien je gaat voor een merk-PC, raad ik deze Acer PC (klik) aan, inclusief Wi-Fi dongle. Het is goedkoper en wat betreft de installatie ook zeker gemakkelijker, maar de grafische kaart is hier duidelijk minder sterk dan bij de samenstelling. Wel een pluspunt van de merk-PC is de sterkere processor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die proscesor nu ga je later spijt van hebben...

Misschien toch een beetje geld erbij gooien?

Ook is het geheugen en voeding aan de dure kant?

Het scheelt misschien maar 20 euro maar toch...

1 x Corsair Builder Series 500W (CX500W)

€ 57.90

1 x Corsair 8GB DDR3 (1600Mhz - 9-9-9-24 - 2x4GB - CMX8GX3M2A1600C9)

€ 49.90

Voor de rest is dit goed,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, processor is geen topper, maar staat ook vermeld.

Wat betreft het geheugen is er iets vreemds aan de hand met de geheugenprijzen, de ene dag stijgt het, en de andere dag blijft het stabiel.

Als voeding kan je inderdaad een Corsair CX500 gebruiken, maar de Series 2 blijken niet meer leverbaar te zijn.

Indien je besluit voor de samenstelling te gaan, zou het verhogen van het budget zeer positief zijn voor de snelheid van de processor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.