Ga naar inhoud

probleem opgelost voor google chrome(flash en shockwave)Gardens of time.

Aanbevolen berichten

Vermits het probleem voor dit spel opgelost is met Google Chrome, zou ik deze als "standaard" instellen. Het gebruik van IE of FF is dan een beetje overbodig, nu Chrome het probleem correct aanpakt. Welke browser staat er eigenlijk als standaard ingesteld op je systeem ?

IE herstellen / repareren / opnieuw instellen / opnieuw installeren is mogelijk ... maar in huidig geval - gezien de problemen met het FB-spel - lijkt het niet zinvol om deze als standaard in te stellen.

Voor FF kan je eens kijken op onderstaande links, want blijkbaar zijn er wel meer problemen mee

De Adobe Flash-plug-in is gecrasht - Voorkomen dat dit nogmaals gebeurt | Hulp voor Firefox

the Adobe flash plugin keeps crashing! | Firefox-ondersteuningsforum | Mozilla Support

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ,als alles perfect werkt in google chrome zal ik deze als standaard instellen.IE is ondertussen al hersteld.Bij FF wist ik dit al.Maar zal het zo laten.En google chrome is sneller dan firefox.In ieder geval superbedankt aan iedereen die dit probleem heeft aangepakt.SUPER van jullie.!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.