Ga naar inhoud

Windows 8 installatie

Aanbevolen berichten

Hallo vrienden van het PC-HelpForum, Wie kan mij assisteren bij het volgende probleem. Op mijn Medion PC model PC MT8 , type Med MT457 met een V058 videokaart ontstond spontaan een zwart scherm. De PC startte nog wel even op maar sluit zichzelf ook weer vrij snel af. Ik heb geprobeerd om Windows 7 opnieuw te installeren, daarbij komt er een melding dat de installatie mislukt is door een probleem is met NVLDDMKM.SYS. Via Google heb ik enige tips gelezen die duiden op een verouderde video_driver. Omdat ik niet weet hoe je op een systeem die niet opkomt een nieuwe driver moet installeren ben ik overgestapt op Windows 8 er vanuit gaande dat daar de recentere drivers bij staan.Tijdens de installatieprocedure van Windows 8 krijg ik nu de melding "Video TDR Failure". Wie herkent dit probleem en kan mij verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.