Ga naar inhoud

Beeldscherm laptop zwart

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik startte vanmorgen mijn laptop op, en ik kreeg ineens een witte beeldscherm met daarin wat streepjes. Ik heb het paar keer opnieuw opgestart, maar geen succes. Na wat klikken kwam ik bij het inloggedeelte. Na een tijdje heb ik ook zwart beeld i.p.v. wit.

Ik heb geprobeerd om mijn laptop te verbinden met mijn TV. Dit werkt en heb op mn tv dus gewoon goed beeld. Wel niet helemaal perfect aangezien ik wat onduidelijke streepjes zie op mijn tv. Ik heb wat gegoogeld en iemand zei dat ik mijn accu eruit moest halen en 30 seconden lang de aan en uit knop moest drukken. Dit heb ik gedaan en daarna opgestart, toen had ik 20 seconden lang beeld en toen werd die weer wit.. ik dacht dat het was gefixed maar jammer genoeg niet.

Iemand die mij kan helpen? Ik weet niet waaraan het ligt en hoe ik het op kan lossen. Garantie is voorbij, heb m'n laptop nu al 3,5 jaar en gebruik het laatste tijd erg weinig en vind het dus jammer als ik een nieuwe zal moeten kopen.

Ik hoor graag van jullie,

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.