Ga naar inhoud

Installatie router

Doma

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ Doma,

Ja, nu gelukt. Ik heb Winsetup gedaan van x86. en kreeg de melding dat het geïnstalleerd was.

:top:

probeer nu het volgende: ga naar Apparaatbeheer >> klik op PRISM 802.11g wireless adapter >> ga naar tab Stuurprogramma >> kijk welke versie wordt vermeldt.

Noteer dat ergens.

Want bij onderstaande link zijn er drie versie's van het stuurprogramma

DriverMax - Network Adapters - Intersil Americas Inc. - PRISM 802.11g Wireless Adapter (3890) Computer Driver Updates

Je kan op dezelfde manier downloaden, eerst opslaan in een map en daarna installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De versie Prism802.11g wireless adapter is de volgende: Globespan Virata 5/12/2003 : 2.1.14.2

Ik hen geprobeerd wat je vroeg, maar slaagde er niet in de file te downloaden. Ik zie welke file het is, maar als ik downloaden klik, gaat het naar een andere scherm en krijg ik geen download op mijn PC

Hoe weet ik niet juist, maar ik kwam tenslotte op een driverscan 'Sleuth" terecht, en die heb ik dan eens laten scannen.

Na de scan werd voorgesteld vijf packages met in totaal 17 drivers te downloaden na registratie (dit heb ik niet gedaan)

In de lijst van de op mijn PC aanwezige drivers stond de Prism802.11g, maar deze stond niet bij de te vervangen drivers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Na diverse pogingen kwam ik uiteindelijk tot het downloaden van DriverMax en via deze heb ik een versie van 3.3.20.1 van 16/02/2006 geïnstalleerd.

Als ik ga kijken naar apparaatbeheer staat er wel FEC W-Client Cardbus 11.g. Bij de eigenschappen staat "Hausgemacht" ???

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, ik heb dat gedaan, maar zonder resultaat.

Ik heb firewall ingeschakeld staan, maar heb ook al geprobeerd door dat uit te schakelen, maar tevergeefs.

Ik heb ook AVG uitgeschakeld zonder gunstig resultaat.

Ik denk er stilletjes aan om er mee te stoppen hoor, zie jij nog een oplossing?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Doma

,

Ik heb nog een router liggen van Medion die al enkele jaren oud is.

Kenmerken van de router: 54 Mbps - ondersteunt IEEE802.11b en 802.11g Wlan - - ook 802.11b

Zou de router te oud kunnen zijn?

Ik denk er stilletjes aan om er mee te stoppen hoor, zie jij nog een oplossing?

Nu denk ik toch dat je gelijk hebt dat het wellicht aan de router zou liggen.

Ik kon ook nergens een driver update vinden voor die Medion router.

- - - Updated - - -

update

Zie je bij Configuratiescherm ook Internetopties ?

post-41531-1417705389,6871_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.