Ga naar inhoud

Regelmatige BSOD's


Gast NoudDeRijk

Aanbevolen berichten

Gast NoudDeRijk

Ik weet niet precies wat ik hiermee aan moet, maar ik hier wat onzekere resultaten.
Na 3 minuten de memtest te laten draaien, kwamen deze resultaten tevoorschijn (bijlage).
Is het misschien verstandiger om de memtest écht voor 12 uur te laten draaien, of constateert hij de fout niet zomaar en zijn deze resultaten ook echt te vertrouwen?

Met vriendelijke groet,

aangepast door Asus
privacygevoelige gegevens verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast NoudDeRijk

Hey,
Erg bedankt voor al jullie hulp. Ik zal nog eens beide latjes testen op fouten, ik neem aan dat de memtest een stuk sneller zal zijn met maar 1 latje? En daarnaast zou ik nog wel eens willen weten wat het nou is wat deze fouten veroorzaakt. Betekent dit dat het een fysieke fout is in het geheugen, of ligt het aan de instellingen van een (of beide) latje(s)?

Met vriendelijke groet,
 

aangepast door Asus
privacygevoelige gegevens verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast NoudDeRijk

Oké, super bedankt.
Ik denk niet dat ik dat zelf ga doen. Ik zal mijn systeem retourneren aangezien ik hem nieuw heb gekocht. Daarnaast heb ik gelukkig nog garantie, maar super bedankt pc-helpforum.be !

Met vriendelijke groet,
 

aangepast door Asus
privacygevoelige gegevens verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast NoudDeRijk

Oké dan!

Ik ben vandaag naar de winkel gegaan waar ik mijn systeem heb aangeschaft en ze konden d.m.v. memtest binnen 5 seconden zien dat er iets aan de hand was, zoals jullie dus ook al stelden. Ik heb meteen nieuwe latjes ontvangen en tot dusver geen problemen mee ondervonden.

Ik denk dat dit topic op opgelost kan :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.