Ga naar inhoud

zware problemen pc/google chrome

Aanbevolen berichten

Internet explorer, opent ook niet alles meer...

- - - Updated - - -

error code 0x80096001

bij het starten van pc komt er ook nog steeds op :P

Dus samengevat: Spam enzo is weg!

ik kan google chrome niet meer installeren

internet explorer opent ook niet alle websites meer

en de foutcode bij begin als pc is opgestart is er ook nog

(error code 0x80096001)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi,

De foutcode 0x80096001 bij het opstarten van de pc zullen we als laatste behandelen omdat dit het minst waarschijnlijk gerelateerd is met je browserproblemen.

We gaan toch nog e.e.a. wijzigen dan:

1. Download zoek.exe naar het bureaublad.

• Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
      (hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
    • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
    • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

chrdefaults;
iedefaults; 

• Klik daarna op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post nu de inhoud van het geopende logje in het volgende bericht.

[*]Download ComboFix van één van deze locaties:

Link 1

Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

Hier kan je lezen hoe je Combofix moet gebruiken.

1. Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix. Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen: klik hier of hier

2. Het kan voorkomen dat de computer meerdere malen opnieuw gestart moet worden, dit is normaal.

3. Dubbelklik op "Combofix.exe" om de tool te starten.

4. Klik niet in het scherm van Combofix als deze actief is, hierdoor kan de 'tool' vastlopen.

Noot !!! Als er een error wordt getoond met de melding "Illegal operation attempted on a registry key that has been marked for deletion", herstart dan de computer.

5. Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Download de 32 of 64 bit versie van HitmanPro naar het bureaublad.

Klik hier voor een uitgebreide handleiding van HitmanPro.

• Dubbelklik op "HitmanPro.exe" en klik op "volgende"
  • Vink de optie "Ik accepteer de voorwaarden van de gebruikersovereenkomst aan" en klik op "Volgende"
  • Klik in het setup scherm nu nogmaals op "Volgende", nu zal automatisch de scan starten, doe verder niets op de computer totdat de scan gereed is.
  • Als de scan klaar is klik je op "volgende"
  • Activeer nu de gratis licentie, hiermee kunt u 30 dagen gratis HitmanPro gebruiken en de gevonden infecties verwijderen.
  • Note: indien u reeds eerder gebruik hebt gemaakt van de 30 dagen trial-versie van HitmanPro is het niet meer mogelijk om gratis de gevonden infecties te verwijderen.
  • Als het verwijderen gereed is klik je onderin het scherm op "Save log" of "Logbestand opslaan" en sla deze op bijvoorbeeld het bureaublad op.
    Post dit logje.
  • Klik nu op de knop "Herstarten".

Laat eveneens maar weten als er al verbeteringen merkbaar zijn op het systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ga even naar volgende locatie: C:\Users\Balbi\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2013\crash dumps en plaats de laatste 3 bestanden in een bijlage in je volgende bericht. Zo kunnen we proberen achterhalen wat er mis is met jouw Football Manager 2013.

• Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op de knop "Options" en vink nu de onderstaande opties aan.

• Auto Clean

[*] Klik daarna op de knop "Run script".

[*] Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).

[*] Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.

[*] Post nu de inhoud van het geopende logje in het volgende bericht.

Geef in je volgende bericht eveneens mee hoe het nu met Google Chrome gaat, heb je nog problemen met je voorkeuren die niet kunnen worden gelezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik ga de scan nu doen.

momenteel staat alleen IE er nog op: als ik dit open --> beginscherm Google

Ik kan vanalles indrukken en dan kom ik op de zoekresultaten van google, vanaf dan kan ik naar de gevraagde pagina gaan

dus niet via de balk bovenaan in IE

Ook sites zoals facebook werken niet

Ik post zodadelijk een screenshot plus de log!

Grtz

aangepast door bokka88
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

• Dubbelklik op 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe om de tool te starten.
    • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
    • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkwaardig probleem.

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes];r
      "DefaultScope"="{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990}";r
      {BA3B601B-49EB-4364-9AB4-F47AF757335C};c

• Klik nu op de knop "Run script".
    • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
    • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
    • Post het geopende logje in het volgende bericht.

[*]Open Internet Explorer en ga naar Extra - Internetopties - Geavanceerd - Instellingen - Beveiliging

Vink daar de opties voor het gebruik van SSL en TLS aan.

Herstart je internetbrowser.

Voor het spel denk ik dat je dit best gewoon even opnieuw installeert, vermoedelijk zijn alle problemen dan verholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.