Ga naar inhoud

Pc samenstellen voor €900


Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb alvast even zitten kijken voor een scherm en dit is ongeveer het beste wat je kan krijgen voor de prijs. als je de prijs lager gaat nemen ga je dat inleveren op resolutie en aansluitingen voor ongeveer 150 euro heb je een 24 inch full hd monitor. als dat de duur is kan ik eventueel nog de pc samenstelling aanpassen.

Met vriendelijke groet,

Kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Dit is wat ik ervan gemaakt heb: Ik heb de i7 processor vervangen voor een bijna even krachtige i5 maar dan ruim 100 euro goedkoper, ik heb de videokaart vervangen voor eentje met 2 grote fans voor goede en stille koeling en ik heb een apparte cpu fan geselecteerd om de cpu beter te koelen en vooral stiller dan de orginele koeler tot slot een mooie 24 inch monitor met oa. 2x hdmi. dit is de nieuwe samenstelling

Ik weet trouwens niet of ze hem in de winkel in elkaar zetten maar u kunt vast wel iets regelen. als u in nederland had gewoond had ik het kunnen doen.

Kevin

aangepast door quadrofource
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit, jammer van de i7 omdat ik veel bezig ben met renderen van videos maar er is geen andere oplossing denk ik, en ook jammer over het samenstellen want ze doen het niet tenzij ik er een OS bij neem, dus dat wordt wel een probleem :(

Geo

aangepast door Georgy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even wat dingen aangepast zodat ik toch nog die i7 zou kunnen nemen, ik ben bv van 1TB naar 500GB gegaan omdat ik zelf nog een externe heb van 500GB, en de monitor heb ik verander naar een van acer die goedkoper uitkomt, nu is mijn vraag nog, zou ik die koeler proces koeler erbij nemen, het is toch niet zo noodzakelijk ? Hier is de samenstelling

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.