Ga naar inhoud

Thunderbird haalt geen mails meer binnen

ameya

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik werk met Mozilla Thunderbird als e-mailprog en Windows 7. Sinds vandaag kan ik geen mails meer binnenhalen en verschijnt volgende foutmelding:

Het RETR-commando had geen succes. Fout bij ontvangen van bericht. Mailserver in.telenet.be antwoordde:

system failure: unable to get content for message 69660.

Ook heb ik Mozilla Firefox zelf eens geupdate omdat ik dacht dat het daaraan lag en hier kan ik Google niet instellen als standaard zoekmachine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ameya,

De foutmelding kan, zover ik kan achterhalen, 2 oorzaken hebben:

1. Op de mailserver in.telenet.be staat een bestand dat niet kan worden gedownload door Thunderbird. Deze zul je moeten opsporen via je webmail-client en verwijderen.

2. Je mailbox op de mailserver is te vol. Verwijder, via je webmail-client, een aantal berichten.

sukses,

jahewi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vanmorgen zijn er 3 mails binnengekomen en is de foutmelding weg. Ik weet niet waar het aan lag. Niet aan een overvolle mailbox want die had ik net geleegd.

Hoe spoor je trouwens een blokkerend bestand op via je webmail-client? Zou dit graag weten in geval de boel weer vastloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vanmorgen zijn er 3 mails binnengekomen en is de foutmelding weg. Ik weet niet waar het aan lag. Niet aan een overvolle mailbox want die had ik net geleegd.

Misschien lag het probleem bij Telenet. :embarassed:

Ik ben in ieder geval blij voor je dat het is opgelost.

Hoe spoor je trouwens een blokkerend bestand op via je webmail-client? Zou dit graag weten in geval de boel weer vastloopt.

Je vind de webmail-client van Telenet op http://login.mail.telenet.be/webmail2/

Je krijgt er, nadat je je email-adres en wachtwoord hebt ingevoerd, een lijst met je emails, net zoals je die in je Mozilla Thunderbird op je computer ook ziet (het ziet er alleen iets anders uit).

jahewi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.