Ga naar inhoud

Draadloos netwerk wordt niet gevonden

Aanbevolen berichten

Tijdens het verwijderen van een aantal programma's, heb ik per ongeluk Atheros Wifi ook verwijderd. Althans, ik meen die naam zo te herinneren. Nu pakt mijn laptop geen draadloos netwerk meer en wanneer ik een draadloos netwerk probeer te installeren, dan blijft hij haken. De vraag is hoe ik dit ongedaan kan maken? Het betreft een laptop met een besturingssysteem van Windows 8.

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat in apparaatbeheer, te bereiken door tegelijkertijd de Windows en x- toets in te drukken en dan in het menu links onderaan je scherm te klikken op apparaatbeheer, ergens een geel driehoekje?

Kan je het merk, model en modelnummer van je laptop doorgeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat in apparaatbeheer, te bereiken door tegelijkertijd de Windows en x- toets in te drukken en dan in het menu links onderaan je scherm te klikken op apparaatbeheer, ergens een geel driehoekje?

Kan je het merk, model en modelnummer van je laptop doorgeven?

Ik heb de laptop nu niet bij de hand, maar het betreft het volgende model: Packard Bell EasyNote TK85.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een 64 bit versie. Ik heb de driver gedownload en geïnstalleerd, maar vooralsnog krijg ik de melding dat de verbindingen niet beschikbaar zijn. En wanneer ik een nieuw verbinding wil maken, en daarbij een draadloze router moet selecteren blijft het veld blanco.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.