Ga naar inhoud

toetsenbord ?

incobart

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb sedert een week een vreemd probleem. als ik op de min toets klik dan komt =- als ik op de is gelijk aan toets klik dan krijg ik =-

druk ik op de ctrl toets dan verspring hij in de pagina naar beneden, en als ik op de enter toets klik, dan gaat geluid in mute, duw ik opnieuw op enter gaat geluid weer aan. Vooral dat laatste is vervelend , want als je chat is constant geluid aan uit aan uit ...

ik heb gezocht op internet, niets gevonden, herstart, herstelpunt week terug, online virusscan malwarescan, andere taal geinstalleerd .. niets helpt .. enig idee ? of ben ik een uitzondering in de wereld ?

groetjes en bedankt

Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je nog wat meer info verschaffen:

Welke stappen heb je reeds ondernomen: al een systeemherstel uitgevoerd naar een tijdstip van voor de problemen ?...

Welke Windowsversie gebruik je ?...

Gaat het over een desktop of een laptop ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik dacht dat ik gezegd had dat ik een systeemherstel had gedaan ..

ik werk op pc met windows 7, heb er nog een reserve besturing opstaan windows xp, als ik opstart via xp dan doet hetzelfde probleem zich voor

ik gebruik logitec wireless keyboard

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan ook komen omdat je als reserve XP erop hebt staan, dat die twee mekaar in de weg liggen, een bekende van mij had ook de problemen zoals deze o.a.

omdat hij toen dus 2 software versies erop had gezet, heb hem gezegt er een af te halen, en meteen waren alle problemen weg,

misschien is dat een optie?

anders gewoon even het type toetsenbord opzoeken op je toetsenbord en op internet de nieuwste update nemen van dit toetsenbord, werkt dat nog niet ga dan naar: start --> zoekbalk --> toetsenborden of andere invoermethoden wijzigen in typen

--> knop toetsenborden wijzigen aanklikken --> oude taaltype verwijderen, en zelfde of andere erin zetten, en opnieuw kijken of probleem zich nog voordoet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het switchen van toetsenbord is op dit moment de meest eenvoudige test die meteen uitsluitsel geeft over het gebruikte toetsenbord...en ja, daarvoor adviseer ik een bedraad toetsenbord omdat dit nog altijd het meest bedrijfszekere en betrouwbare is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

wel, ik heb het probleem een hele tijd gehad, en plots is het verdwenen :dong:

ik heb een windows update gedaan .. ik heb ook een logitech tool gedownload, maar ni echt geactiveerd omdat het erop leek dat het niet was wat ik zocht.

Laten we het dan halvelings opglost beschouwen dat het hopelijks niet terugkomt.

Bedankt voor uw opvolging .. grote waardering

Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.