Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb gisteren een nieuwe grafische kaart gekocht, ter vervanging van een defecte kaart. ASUS - HD7770-DC-1GD5-V2

Toen ik deze gisteren in mijn PC stak begonnen de problemen. Mijn twee Samsung monitor gaven "not optimum mode recommended mode 1280x1024 60hz" aan.

Na wat zoeken kreeg ik 1 monitor aan de praat in windows veilige modus, maar er staan een paar rare vertical balken op.

Telkens als ik de pc opstart na het installeren van de driver van de kaart, krijg ik enkel een zwart scherm na het windows logo, dus ik uninstall de driver (in veilige modus) en boot dan gewoon waarna ik opnieuw deze verticale balken krijg.

Ik heb al veel gegoogled maar weet niet echt waar het probleem juist zit. Op dit moment gebruik ik terug mijn backup grafische kaart, een Nvidia model. Bij het testen heb ik wel eerst deze drivers verwijderd.

Wat moet je nog weten:

Er staan 2 leds op de grafische kaart, maar alleen LED 1 brandt. Ik vind hier verder ook geen info over. Ik las nog dat ik ook genoeg power moet hebben. Mijn voeding is een GX 750W Bronze. Is dat genoeg ?

Alvast bedankt

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.