Ga naar inhoud

Sneltoest luider en stiller

Aanbevolen berichten

Beste,

ik heb op mijn toetsenbord geen knop om de muziek stiller of luider te zetten of te dempen. Bij WMP (Windows Media Player) kan ik wel met F9 en F10 stiller en luider doen. Maar ik bedoel zoals je op sommige toetsenborden een knopje heb speciaal voor het geluid stiller en luider te zetten. Nu is mijn vraag of hier al een sneltoets voor is in Windows, of hoe ik het kan maken. Indien ik het moet aanmaken, hoe en met wat? (Programma, Windows...)

Alvast zeer erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

ik heb op mijn toetsenbord geen knop om de muziek stiller of luider te zetten of te dempen. Bij WMP (Windows Media Player) kan ik wel met F9 en F10 stiller en luider doen. Maar ik bedoel zoals je op sommige toetsenborden een knopje heb speciaal voor het geluid stiller en luider te zetten. Nu is mijn vraag of hier al een sneltoets voor is in Windows, of hoe ik het kan maken. Indien ik het moet aanmaken, hoe en met wat? (Programma, Windows...)

Alvast zeer erg bedankt!

Dit wist hij al, maar hij bedoeld het hoofdvolume denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mischien dan met autohotkey.

Of als je de site leest staat er

"Probeer dit es....

Klik met de rechtermuisknop op een leeg gedeelte van de taakbalk van Windows (bijvoorbeeld onder de systeemklok), kies Werkbalken en selecteer Windows Media Player.

Klik op de knop minimalisren....

Nu heb je een bedieningspaneeltje in de taakbalk."

Nog iets is Flashmute, maar dit is alleen om het geluid te dempne met de sneltoets ctrl+alt+m

http://www.indev.no/FlashMute_2.exe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.