Ga naar inhoud

Outlook.com

godlac

Aanbevolen berichten

Kort geleden zij we overgestapt van hotmail naar outlook , het probleem is nu ik kan e-mails aanmaken en verzenden maar bestanden bijvoegen of fotos bijvoegen gaat niet ik kan ook geen tekstkleur gebruiken kortom die hele werkbalk voor een nieuwe e-mail werkt niet , maar soms werkt het wel . Wat zou het probleem zijn ik denk dat het bij outlook ligt . Sorry dat ik het met een privébericht verzend ik weet niet waar ik het bericht moet plaatsen . Met vriendelijke groeten Jonas (godlac) .:banghead: NB . Bij mijn echtgenote doet outlook het perfect .

Het gaat hier over de nieuwe outlook.com die hotmail vervangt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb reeds lang telenet webmail waar ik niet zo graag mee werk sinds kort nadat de miserie is begonnen heb ik ook gmail.com aangemaakt om toch bestanden te kunnen versturen , ik gebruik de webversie (inloggen via internet explorer) . Groetjes Jonas .:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik maar het is juist dat die niet reageert plus heel de lijn daarboven ik versta het ook niet . bij mijn echtgenote werkt dat wel allemaal perfect . Ik kan zelf ook geen tekstkleur invoeren . Toch bedankt groetjes Jonas (godlac) . :-) Probleem niet opgelost .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Breng je Internet Explorer eens terug naar zijn standaardinstellingen:

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.